Phantom Liberty den "enda planerade expansionen" till Cyberpunk 2077

Robot
Phantom Liberty den "enda planerade expansionen" till Cyberpunk 2077
Medlem

Snart blir det köpa av CP2077!

Skribent

Namnet låter som en Metal Gear Solid-titel

Phantom Pain Sons of Liberty


signatur

"Writer and Fighter"

Redaktör
Skrivet av Johan Lorentzon:

Namnet låter som en Metal Gear Solid-titel

Phantom Pain Sons of Liberty


Fantomsmärtor från de amputerade gammelkonsolerna kanske?


signatur
Medlem

Dom kanske gör om gör rätt och släpper Cyberpunk 2078 om typ 5 år

Medlem

Om den är lika bra som Blood & Wine till Witcher 3 så är det OK!

Medlem

Det är väl förståeligt ifall den första expansionen inte tas emot mycket bättre än själva spelet i sig. Skulle de ha fixat till de problem som folk har med spelet och expansionen blir en megasuccé så kommer det säkert en till ska ni se.

Medlem

Mest taggad på revampen av hur poliser funkar. Skönt också att framtida uppdateringar endast kommer till denna generations konsoller + pc. Slut med att bli begränsad av det gamla!

Medlem
Skrivet av bronie:

Mest taggad på revampen av hur poliser funkar. Skönt också att framtida uppdateringar endast kommer till denna generations konsoller + pc. Slut med att bli begränsad av det gamla!

Tyvärr blir vi ju fortfarande begränsad av denna generations konsoller. Men absolut ett steg i rätt riktning!

Medlem

Om de lyckas få till så spelvärlden faktiskt känns någorlunda levande kan det bli dags att återvända till Night City.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Om den är lika bra som Blood & Wine till Witcher 3 så är det OK!

Usch! Ge mig inte sådant hopp att jag får rysningar! Man blir olagligt peppad vid en sådan tanke. xD


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av eCore:

Tyvärr blir vi ju fortfarande begränsad av denna generations konsoller. Men absolut ett steg i rätt riktning!

Du får inte glömma alla på PC som inte har råd att uppgradera till dom senaste komponenterna. Sitter fortfarande på en dator från runt 2017-18 med ett 1080 och jag tycker att den får kämpa i en del nyare spel.


signatur

PSN: OAKTHYR

Skrivet av OAKTHYR:

Du får inte glömma alla på PC som inte har råd att uppgradera till dom senaste komponenterna. Sitter fortfarande på en dator från runt 2017-18 med ett 1080 och jag tycker att den får kämpa i en del nyare spel.

Jo, de som inte har råd att leka får hitta på något annat.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Du får inte glömma alla på PC som inte har råd att uppgradera till dom senaste komponenterna. Sitter fortfarande på en dator från runt 2017-18 med ett 1080 och jag tycker att den får kämpa i en del nyare spel.

Sitter med samma grafikkort från samma tid, men jag har kommit underfund med att det är min processor som inte orkar med längre. Intel i5 6600k. Så till nästa uppdatering blir det bara nytt moderkort, processor och ram. Kommer köra något år till med 1080.

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Sitter med samma grafikkort från samma tid, men jag har kommit underfund med att det är min processor som inte orkar med längre. Intel i5 6600k. Så till nästa uppdatering blir det bara nytt moderkort, processor och ram. Kommer köra något år till med 1080.

6600k låter bekant. Tror jag har något liknande. Vet att det är en i5 i alla fall. Kanske ska satsa på det också då eftersom jag tycker det är just grafikkorten som kostar galet mycket nu.


signatur

PSN: OAKTHYR

1
Skriv svar