Läcka bekräftar Assassin's Creed Mirage till last-gen

Robot
Läcka bekräftar Assassin's Creed Mirage till last-gen
Medlem

Usch. Då hoppar jag detta.

Elden Ring var den sista cross-gentiteln för min del. Nu är det dags att lägga PS4 och Xbone bakom sig.


signatur

Memento Mori

Medlem

Lägg ner konsolerna istället

Medlem

Kon ska ju mjölkas till sista droppen.

Medlem

Är spelet bra skiter jag fullständigt i vad det släpps till. Om det så är till Amiga eller ps5.

Medlem

Så länge konsolerna håller måttet och gör spelen rättvisa varför inte fortsätta att mjölka? Ser inget problem med det. Men borde nog snart vara dags att satsa 100% på nu-gen iaf som snart redan är 2 år in.

Medlem
Skrivet av Therant:

Är spelet bra skiter jag fullständigt i vad det släpps till. Om det så är till Amiga eller ps5.

Om ett drömspel skulle komma till amigan -i 3d då som detta- skulle det det vara fph(hour) segt, och skulle kräva förenkling ner till en mardrömsversion. Precis så med ps4-anpassade spel på ps5 fast med svagare nyans.
Luktar bara liite lite skit.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Usch. Då hoppar jag detta.

Elden Ring var den sista cross-gentiteln för min del. Nu är det dags att lägga PS4 och Xbone bakom sig.

Det där låter mest som någon slags besynnerlig självflagellering en avlägsen munkorden utför för att beröva sig på glädje.

Du skippar det även om det visar sig vara det bästa AC någonsin?

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Det där låter mest som någon slags besynnerlig självflagellering en avlägsen munkorden utför för att beröva sig på glädje.

Du skippar det även om det visar sig vara det bästa AC någonsin?

Förstår att det lät lite muppigt.

Det är mer uttryck för besvikelse att den här crossgen-eran blir så väldigt utdragen.

Jag älskade de första två Assassin's Creed, sedan tappadde serien fokus medan de tre senaste med sina konstlade RPG-inslag känns plastiga.

Så allvarligt, om Mirage verkligen går tillbaka till rötterna och blir bra, då kommer jag köpa det.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Förstår att det lät lite muppigt.

Det är mer uttryck för besvikelse att den här crossgen-eran blir så väldigt utdragen.

Jag älskade de första två Assassin's Creed, sedan tappadde serien fokus medan de tre senaste med sina konstlade RPG-inslag känns plastiga.

Så allvarligt, om Mirage verkligen går tillbaka till rötterna och blir bra, då kommer jag köpa det.

Kul att höra, tycker det är trist när folk berövar sig spelglädje i onödan Mirage verkar lovande. Jag har själv ofta prisat RPG-ändringarna men tycker att i och med Valhalla att det hade varit trevligt med något mer traditionellt AC nu. Långsammare metodiskt gameplay.

Förstår dock besvikelsen med crossgen, speciellt när snabb lagringsmedia har varit den stora ”grejen” med current gen men speldesign inte har utnyttjat det på grund av de gamla konsolerna.

1
Skriv svar