Assassin's Creed Mirage

Medlem

Får se hur det här spelet blir, men är det något som de första spelen i serien är det ointressant för min del. Spelmekaniken i dem är trist tycker jag. Om de lyckas förnya den kraftigt men behålla samma grundide kanske jag testar det på rea längre fram.

Medlem

Hoppas på detta. Låter lovande. Odyssesey och Origins var bra spel. Men Valhalla var rent skräp.

Medlem

Och detta kommer givetvis till trotjänaren PS4 och Xbox One? Så Ubisoft inte drar full nytta av current gen?

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Helt riktigt! Fixat nu.

P.g.a. att hela eventet läckte som ett såll ville inte Ubi inte släppa ifrån sig något innan embargo.

Jag misstänkte det


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Och detta kommer givetvis till trotjänaren PS4 och Xbox One? Så Ubisoft inte drar full nytta av current gen?

Ja, därför man spelar på PC. Skämt åsido, det ska tydligen vara deras sista cross-gen AC spel.

Medlem

Jag är helt klart intresserad. Känns gött att de rör sig tillbaka till originalformeln. Har knappt varit intresserad av de nya spelen och Unity var det senaste jag verkligen gillade. 2014 släpptes det visst, ett tag sen nu:).

Medlem

Tycket det kan bli en intressant riktning.
Jag tycker bra om de flesta AC-spelen, men ofta saknar jag själva lönnmördar-delen. Placera sig, ha ihjäl nån och sen försvinna utan att nån fattar att det var du.
Hamnar man i en fajt med vakter så ska man ju ha gjort nåt fel och man måste fly, annars är man typ körd. Det ska inte bara vara att blocka så är det lugnt ändå.

Inaktiv

Avvaktar då jag faktiskt gillat hur utveckling gått.. Framför allt Odyssey gillade jag väldigt mycket.
Ska bli intressant att följa

Medlem
Skrivet av miffot:

För det är hans pengar och han gillar spelen.

Tror inte det är en han.

Medlem
Skrivet av D1versity:

Tror inte det är en han.

Han / hon


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Är försiktigt avvaktande för jag gillar verkligen dom senaste assassin's creed spelen. Kommer läsa flera recensioner innan jag helt bestämt mig.

Medlem

Första Assassins Creed hade ju mycket som var bra men dock hade den några saker som jag inte riktigt fastnade för:
- Det kändes som att spelet var designat som att det var stealth fram till själva lönnmordet - sen skulle man springa/parkoura därifrån. Jag ville gå in göra min grej o dra utan att märkas men det var automatisk upptäckt när man mördat och så var cirkusen igång (Jag kan mycket väl ha varit en klant med)
- Svärdandet på gatan var mest vända på parry->slå.. inte

Miljöerna och känslan -- fantastisk i alla creed spel

12
Skriv svar