2000-talets renässanskvinna - Johan ställer frågor till Stefanie Joosten

Medlem
Skrivet av PelvisPresley:

"FZ får nöjet att görA"

Knappen "Skicka en rättelse" finns under varje artikel

Medlem

Kul, matnyttig och väldigt intressant intervju! Mer sådant om jag får be!

Riktigt kul med en liten inblick i hennes och spelindustrins vardag. Bra jobbat!

Gnällkuk
Skrivet av Johan Lorentzon:

Tror hon redan stått på scen och sjungit innan hon började med spel. Hon sjöng ju även Quiet's theme några gånger live under MGS5s marknadsföring, och det verkar ju som hon vill göra mer musik. Den bilden fick jag också av svaren.

Ah, se där Aldrigt spelat något MGS-spel så hon var totalt okänd för mig.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av HerrWass:

Kul, matnyttig och väldigt intressant intervju! Mer sådant om jag får be!

Riktigt kul med en liten inblick i hennes och spelindustrins vardag. Bra jobbat!

Tack! Jag ska som sagt försöka göra mer sånt här när tid finnes. Det finns så många intressanta personer inom spelindustrin som kanske inte alltid syns eller hörs i media.


signatur

"Writer and Fighter"

FM-guru
F.d. Sisyr

Skitkul med intervju! Intressant läsning därtill.

Vengeance is Mine fick mig för övrigt direkt att tänka på den gamla japanska filmen (rekommenderas för övrigt) och med tanke på att Joosten verkat mycket i just Japan började jag nästan tro på en koppling, men det tycks röra sig om något helt annat.

Skribent
Skrivet av Sisyr:

Skitkul med intervju! Intressant läsning därtill.

Vengeance is Mine fick mig för övrigt direkt att tänka på den gamla japanska filmen (rekommenderas för övrigt) och med tanke på att Joosten verkat mycket i just Japan började jag nästan tro på en koppling, men det tycks röra sig om något helt annat.

Ja jag tror det är någon typ av mech-spel. Har för mig hon är fan av stora robotar och designar själv dem till spelet.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Nyheten får det att verka lite som att detta är den första intervjun i sverige, för att det varit svårt att få till tidigare för andra som försökt? Men det kan lika gärna vara så att det inte är någon från sverige som frågat tidigare eller? Det var ett bra tag sedan metal gear 5 kom ut nu ju...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Nyheten får det att verka lite som att detta är den första intervjun i sverige, för att det varit svårt att få till tidigare för andra som försökt? Men det kan lika gärna vara så att det inte är någon från sverige som frågat tidigare eller? Det var ett bra tag sedan metal gear 5 kom ut nu ju...

Det kan jag inte svara på, jag går bara på vad hon sa till mig.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Väldigt intressant läsning! Jag har Quiet's theme i en spellista, tycker den är riktigt bra så blir spännande o höra mer ifrån henne.

eld
Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Tack! Jag ska som sagt försöka göra mer sånt här när tid finnes. Det finns så många intressanta personer inom spelindustrin som kanske inte alltid syns eller hörs i media.

Dags att försöka få tag på Ludvig Forrsell!

Skribent
Skrivet av eld:

Dags att försöka få tag på Ludvig Forrsell!

Ja! bra ide!


signatur

"Writer and Fighter"

12
Skriv svar