Robot
Splatoon 3

Nintendos färgstarka snäll-shooter bör finnas i alla Switch-samlingar.

#splatoon-3


Medlem

Fan, detta skulle jag o barnen vilja ha till xbox.. och PC. livet är hårt

Skribent
Skrivet av Majorkraft:

Fan, detta skulle jag o barnen vilja ha till xbox.. och PC. livet är hårt

Livet är hårt...och definitivt inte rättvist...


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Fin recension! Spelet har fått en rivstart försljningsmässigt, 3.45 milj sålda ex på 3 dagar, bara i Japan!

Skribent
Skrivet av lasselason:

Fin recension! Spelet har fått en rivstart försljningsmässigt, 3.45 milj sålda ex på 3 dagar, bara i Japan!

Tack! Ja, spelet verkar sälja bra och det är kul att se.


signatur

"Writer and Fighter"

Har försökt övertala mig själv att skippa Splatoon den här gången. Vet att jag brukar tröttna efter några veckor. Men som vanligt räcker det med att se några minuter av det här löjligt charmiga spelet för att suget ska komma tillbaka...

Skribent

Gah, är lite sugen.. Hoppade dessutom över Splatoon 2 så börjar väl bli dags. Så mycket annat att spela nu bara..

Finns det något rankat läge? Låser man upp prylar när man kör online eller hur funkar det?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skribent
Skrivet av Mattias Frost:

Gah, är lite sugen.. Hoppade dessutom över Splatoon 2 så börjar väl bli dags. Så mycket annat att spela nu bara..

Finns det något rankat läge? Låser man upp prylar när man kör online eller hur funkar det?

Splatfest har ranking som tidigare.

När du levlar så låses det upp mer utrustning i affärerna som kan köpas för valuta du också får genom diverse saker du gör i spelet.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Fortfarande ingen möjlighet till splitscreen hemma i soffan?

Skribent
Skrivet av Piddelito:

Fortfarande ingen möjlighet till splitscreen hemma i soffan?

Nä, tyvärr inte


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

"Utanför solokampanjen är det fortfarande Splatsville jag befinner mig i och staden fungerar som en hubb där jag kan besöka affärer eller starta de olika spellägena. "

Då måste du ha rest i tiden för Splatsville har inte funnits med i något tidigare spel.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Nä, tyvärr inte

Jag begriper det inte. Mario Kart är hur kompetitivt som helst, och går utmärkt att spela splitscreen mot varandra hemma i soffan. Varför inte Splatoon?

1
Skriv svar