Snart kommer sista kapitlet i Assassin's Creed Valhalla

Robot
Snart kommer sista kapitlet i Assassin's Creed Valhalla
Medlem

Då är det dags att plocka upp alla DLCs och fortsätta resan!

Medlem

Jag skulle vilja ha en closure med en åldrande Eivor, likt Ezio i slutet av "hans trilogi". Eller blir Eivor som Kassandra som fortsätter att existera?

Det är vad som varit fint, men jag tror att det blir en brygga till nästa spel, hon (jag spelar med Tjejvor) tar sig säkert till Japan, glömmen kniv eller nåt som vi hittar i det kommande AAA-AC:t


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Valhalla är inköpt och det är spelet som står på tur efter jag är klar med Origins. Detta var ju glada nyheter och som dom kloka ute i stugorna bukar säga: gratis är gott

Medlem

Tröttnat på alla Assassins spel på slutet .. Egypten,Grekland o Vikingatiden..

Va fan aå mycket bättre förr ... Inte slutfört något av de jag nämnde

Medlem
Skrivet av PixelGamer:

Valhalla är inköpt och det är spelet som står på tur efter jag är klar med Origins. Detta var ju glada nyheter och som dom kloka ute i stugorna bukar säga: gratis är gott

Skippar du Odyssey eller har du redan spelat det?

Medlem

Ska nog spela slutet om det inte innehåller Asgård eller Jotunheim. De två världarna med smurfarna var det klart sämsta med spelet. Jag hoppas på en sista vikingafärd till något land långt bort.

Medlem
Skrivet av 3rik:

Ska nog spela slutet om det inte innehåller Asgård eller Jotunheim. De två världarna med smurfarna var det klart sämsta med spelet. Jag hoppas på en sista vikingafärd till något land långt bort.

Håller helt med. Oden-delarna var verkligen inte lika bra som det övriga. Men alldeles för långt spel överlag. Ska dock bli kul att avsluta detta med ett förhoppningsvis värdigt kapitel.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Skippar du Odyssey eller har du redan spelat det?

Har inte spelat Odyssey står och väger på inköp, var det bra spel tycker du? 😀

1
Skriv svar