Testa Ubisoft+ gratis i en månad - över 100 spel ingår

Robot
Testa Ubisoft+ gratis i en månad - över 100 spel ingår

Däribland Assassin's Creed: Valhalla och Far Cry 6.

#assassins-creed-valhalla, #far-cry-6, #immortals, #ubisoft


Medlem

Reggade mig, fick bekräftelse och gick in och sa upp. Nu är det bara att leka fram till 10 oktober gratis
Börjar med far cry 6.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Jag skaffade Ubisoft+ förra månaden och måste säga att jag är nöjd, det är minst 6 spel jag vill spela igenom och flertal kommande jag är intresserad av..


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Geeks Gaming

Ubisoft har tyvärr inte mer/bättre spel än vad som finns på Gamepass och då även kostar 50kr mer i månaden. Nej tack

Medlem
Skrivet av korvmos:

Reggade mig, fick bekräftelse och gick in och sa upp. Nu är det bara att leka fram till 10 oktober gratis
Börjar med far cry 6.

Samma här! Planerar att spela igenom AC: Valhalla DLCs och Ragnarök. Eller ja, förhoppningen är att hinna med det i alla fall.

Medlem

Vill ge en ödmjuk tumme upp till assassin's creed origins. Är ni historie intresserade, vill plundra 4000 år gammla pyramider, upptäcka det gammla biblioteket i Alexandria, slåss mot gamla egyptiska gudar och bara njuta av en värld som utvecklarna laggt extremt mycket arbete och möda i, ge Origin 20 timmar av din tid. För mig är det ett av de bästa rollspelen jag spelat hands down.

Medlem

Är en del spel jag är sugen på att spela från Ubisoft men är lite osäker på vad gratis erbjudandet innebär. Tolkade det som att det är gratis i 30 dagar fram till 10 okt. Så om du signar upp dig t ex 9 okt så kan du använda utan att betala i 30 dagar framåt eller kan man endast spela gratis f.r.o.m nu till 10 okt oavsett när man startar?

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Är en del spel jag är sugen på att spela från Ubisoft men är lite osäker på vad gratis erbjudandet innebär. Tolkade det som att det är gratis i 30 dagar fram till 10 okt. Så om du signar upp dig t ex 9 okt så kan du använda utan att betala i 30 dagar framåt eller kan man endast spela gratis f.r.o.m nu till 10 okt oavsett när man startar?

10 oktober oavsett. Så starta med en gång!

Medlem
Skrivet av Roqka:

10 oktober oavsett. Så starta med en gång!

Aha ok, det ska jag👍

Medlem

Köpte I lördags............. 😭

Medlem

Tydligen slarvat bort min 2Step-verifikation sen jag bytte telefon... så nu väntar man på svar från Ubisofts support för att återställa detta... yippi! (nej jag hittar inte mina recovery keys heller)

Edit: Nuså, gick snabbare än väntat att få hjälp!

Medlem
Skrivet av rewoX:

Tydligen slarvat bort min 2Step-verifikation sen jag bytte telefon... så nu väntar man på svar från Ubisofts support för att återställa detta... yippi! (nej jag hittar inte mina recovery keys heller)

Edit: Nuså, gick snabbare än väntat att få hjälp!

Hade problem ibland med det där förr men skaffade lösenordshanterare för ett par år sedan och sparar även backupnycklarna för 2FA där. Körde Lastpass till de började betalt och nu kör jag Bitwarden.

Sen för att slippa problemet med att Google Authenticator inte går att föra över till en ny telefon så kan man istället använda Authy. Den funkar där Google Authenticator funkar (finns kanske undantag men har funkat hittills för min del) och stöder backup i molnet och överföring mellan enheter.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Sen för att slippa problemet med att Google Authenticator inte går att föra över till en ny telefon så kan man istället använda Authy. Den funkar där Google Authenticator funkar (finns kanske undantag men har funkat hittills för min del) och stöder backup i molnet och överföring mellan enheter.

Toppen, tack för tipset!!

1
Skriv svar