Äntligen!? Assassin's Creed Mirage lär vara 15-20 timmar stort

Robot
Äntligen!? Assassin's Creed Mirage lär vara 15-20 timmar stort
Inaktiv

Kommer det kosta därefter likaså? Eller är det 800-900kr för spelet som sedan det ska köpas DLCs till…

Medlem

Har jag fattat fel om Assassins Creed infinity? Det är väl en samlings hub för framtida Assassins Creed Projekt?
Jag ser i så fall framför mig, massa korta spel, som säljs för full pris + en dlc shop till de olika spelen.....
Nä, känner att jag fått nog av Assassins Creed nu faktiskt. Hitta på något nytt någon gång...

Medlem
Skrivet av anon_332944:

Kommer det kosta därefter likaså? Eller är det 800-900kr för spelet som sedan det ska köpas DLCs till…

499kr för standard, 599 för delux enligt Ubisoft Connect.

AssCreed 1 håller fortfarande idag, men, man måste spela ut hela för att se poängen med det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Perfekt


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Det är ju bra, men sedan återstår det att se om det ligger samma eftertanke och resurser bakom det här spelet, i och med att de sagt att nästa "mainline"-del i serien utspelar sig i Japan och fortsätter på RPG-tjafsspåret.

Det får en ju att undra exakt vad detta är för något.

Medlem

Det finns en del av min hjärna som säger "Så äntligen får vi Assassin's Creed 2?"


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

140 timmar? Yikes jag är redan uppe 191 😄

Medlem
Skrivet av Dysfunco:

Det är ju bra, men sedan återstår det att se om det ligger samma eftertanke och resurser bakom det här spelet, i och med att de sagt att nästa "mainline"-del i serien utspelar sig i Japan och fortsätter på RPG-tjafsspåret.

Det får en ju att undra exakt vad detta är för något.

Vi får försöka komma ihåg att Assassin’s Creed 1, 2, Brotherhood, 3, Unity, Syndicate, alla hade speltider på 15-20h, så jag tänker att det vi får är något i stil med de spelen, vilket stämmer bra med det Ubi själva har sagt.

Medlem

Detta är riktigt fina nyheter! Jag gillar serien i stort även de nyare titlarna men skulle Ubisoft kunna alternera mellan de större titlarna och de här mindre storydrivna hade undertecknad varit lyrisk. Jag gillade Valhalla, men när ett spel är så himla stort blir det liksom urvattnat kan jag känna, berättelsen blir lidande och det är mer små fragment som man tar med sig i stället för en hel upplevelse.

Medlem

Plockar upp Mirage på rea om recensionerna är riktigt bra. Har några andra tunga spel att köpa i vår 😀

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

AssCreed 1 håller fortfarande idag, men, man måste spela ut hela för att se poängen med det.

Tycker originalet är väldigt föråldrat. Gammal unken grafik, kontroll o spelmekanik.

Här skulle inte ens en remaster funka utan det måste till en total remake från grunden.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Gen
Medlem

Puh, vad skönt.

Medlem

Det var då tamefan på tiden. Nu är det nästan garanterat köp.


signatur

Trust is for fools...

1
Skriv svar