Här ser du Nintendo Direct-streamen

Robot
Avstängd

goldeneye 007 n64 med onlinestöd, äter glass!11

Avstängd

Pikmin får mobilspel,,,.....

Avstängd

pikmin 4 = räddat!!!

Medlem

signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Postar det här med:


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Skribent
Skrivet av AplAy:

pikmin 4 = räddat!!!

Är ju precis så här Blizzard skulle gjort med Diablo Immortal. Utannosera Immortal, sen direkt efter en notis om att de jobbar på Diablo 4.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Breath of the Wild 2 får officiell titel: Tears of the Kingdom (vad nu Nintendo tycker det spoilar?) och släppdatum: 12:e Maj 2023!

Gnällkuk

Octopath Traveler 2 :D:D:DD:D:D:D


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kommer hålla ögonen på Rain Code. Kul att få en titel på BotW2, byggklossar i luften har potential för roliga pussel.

Medlem

Uppföljaren utannonserad!

Geeks Gaming
Skrivet av AplAy:

Pikmin får mobilspel,,,.....

Har de inte redan det? 🤔

Medlem
Skrivet av Gertzy:

https://youtu.be/2SNF4M_v7wc

Breath of the Wild 2 får officiell titel: Tears of the Kingdom (vad nu Nintendo tycker det spoilar?) och släppdatum: 12:e Maj 2023!

Haha, jag läste datumet som 5 december, men du har ju såklart rätt. Tänkte ”vad i helvete!?”

Medlem

Kändes som att 85 % av allt som visades upp var antingen rollspel eller simulatorer av olika slag. Jag förstår mer och mer varför jag spelar allt mindre av den här generationens spel.
Men men, ett livstecken på Pikmin 4 efter 7 år blir det jag tar med mig.

Medlem

Det jag gillade mest var utannonseringen av Tales of Symphonia och Octopath Traveller 2!
Samt att vi fick ett releasedatum for BOTW 2 eller The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (vilken oerhört intetsägande titel...) som är dess officiella namn nu.
Men var är Dragon Quest III HD-2D Remake? Är ju mer än ett år sen det utannonserades men ingen mer info sen dess.

Medlem
Skrivet av vamp:

Haha, jag läste datumet som 5 december, men du har ju såklart rätt. Tänkte ”vad i helvete!?”

Det gjorde jag också först, kändes jobbigt med över ett års väntan. Skrev faktiskt det först i inlägget du citerade här. Fick snabbt redigera om när jag insåg misstaget. Men känns bra att det bara är drygt halvår istället! Känns mer hanterbart!

Medlem
Skrivet av Khonmon:

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (vilken oerhört intetsägande titel...)

Den säger kanske mer än vad vi tror. För det första, den bekräftar att spelet inte heter Breath of the Wild 2 (vilket vi nog gissade allihopa). Men det säger även att spelet kanske inte är en direkt uppföljare, vilket många trodde.

För det andra, att spelet ser likadant ut, men inte har samma namn berättar att det här kanske är mer långtgående planer för serien än bara BOTW 1 och 2.

Breath of the..
Tears of the..
Pulse of the.. (mitt påhitt)
...

De kanske planerar en trilogi för första gången eller något helt annat. Jag menar bara att namnet säger säkert mer än vad vi vet nu.

Medlem
Skrivet av vamp:

Den säger kanske mer än vad vi tror. För det första, den bekräftar att spelet inte heter Breath of the Wild 2 (vilket vi nog gissade allihopa). Men det säger även att spelet kanske inte är en direkt uppföljare, vilket många trodde.

För det andra, att spelet ser likadant ut, men inte har samma namn berättar att det här kanske är mer långtgående planer för serien än bara BOTW 1 och 2.

Breath of the..
Tears of the..
Pulse of the.. (mitt påhitt)
...

De kanske planerar en trilogi för första gången eller något helt annat. Jag menar bara att namnet säger säkert mer än vad vi vet nu.

Ja du har nog rätt, var bara min omedelbara reaktion på namnet. Det har säkert nån djupare mening.
Gillar din idé om att det är del 2 utav en trilogi eller möjligtvis en tetralogi, det är nog mycket möjligt för tror inte att nån Switch 2 kommer på ett bra tag så då skulle det vara logiskt att de gör en trilogi med Zelda-spel så är del 3 (eller 4) av trilogin både för Switch och dess efterföljare.

Avstängd
Skrivet av NordhNet:

Har de inte redan det? 🤔

Av uppenbara skäl håller jag inte koll på sånt!

Geeks Gaming
Skrivet av AplAy:

Av uppenbara skäl håller jag inte koll på sånt!

Hehehe, det finns ett "Pikmin bloom" som är som pokemon go fast tråkigt....typ

Inaktiv

Minst intressanta uppvisningen av kommande spel i mannaminne. Botw2 är förstås positivt men det känner vi redan till, enda vi egentligen fick var ett datum. Lite kul med emulatorspelen dvs Mario Party etc men lär inte nyttjas så mycket.

Inaktiv

Jag har haft väldigt mycket att göra den senaste tiden så jag missade detta igår. Men såg på den idag istället.

Riktigt kul med alla Nintendo 64 spel som kommer i år och nästa år till Switch Online

1
Skriv svar