A Plague Tale: Requiem

Robot
A Plague Tale: Requiem

Syskonkärleken överlever i en döende värld. FZ spelar A Plague Tale-uppföljaren.

#a-plague-tale-requiem, #asobo-studio, #gamescom


Medlem

Släpps också direkt på gamepass för xbox, PC och cloud.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Släpps också direkt på gamepass för xbox, PC och cloud.

Synd bara att 1:an försvinner strax om man vill lira båda efter varann. Dock fick man första gratis på Epic om jag minns rätt!

Medlem

Känns som det kan bli ett av höstens bästa spel. Jag längtar efter releasen!

Medlem

Inte speciellt hypad. Det första var helt ok men alldeles för repetitivt och storyn grep aldrig riktigt tag i mig.

Medlem

Kommer blir mysigt att spela i höstmörkret


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Medlem

Gjutet köp! Ettan slog ner som en överraskande bomb.💣


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Ambassadör
Xbox

Ännu ett spel som släpps direkt till Xbox Game Pass så inget att tveka på. Innocence var riktigt bra med en grym setting och atmosfär, höga förväntningar på Requiem!


signatur

Jump in.

Medlem

Ettan var det spel jag hade roligast med 2019. Av den information jag fått hittills verkar uppföljaren kunna fylla samma roll 2022 för egen del. Mycket hypad!

Medlem

Ettan var bra! Blir att spela tvåan


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar