Se alla trailers från State of Play

Robot
Medlem

Ja det var inte mycket att hänga i julgranen... Enda bra var god of war och det får man vänta på tills det släpps på PC.

Medlem

Jag spelar god of war på PC just nu.
Hitils har jag inte fastnat.
Jag får mycket "generic 3rd person action adventure" öber spelet.
Det fick jag inte över Elden ring eller Death stranding som är mina senaste spelade spelen av den här typen.
Så jag blir inte hypad över god of war.

PSVR2 spelen imponerade inte heller, men det är gamla spel som redan finns på andra plattformar.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Like a Dragon: Ishin! Så underbart att det både kommer till väst och dessutom i en ny skrud! Skönt också att det släpps till både Xbox och PC.

Medlem
Skrivet av robbis:

Ja det var inte mycket att hänga i julgranen... Enda bra var god of war och det får man vänta på tills det släpps på PC.

Håller med.

Gillade Skarpt God of War till PC. Hoppas det inte dröjer för länge till detta också kommer till PC.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag spelar god of war på PC just nu.
Hitils har jag inte fastnat.
Jag får mycket "generic 3rd person action adventure" öber spelet.
Det fick jag inte över Elden ring eller Death stranding som är mina senaste spelade spelen av den här typen.
Så jag blir inte hypad över god of war.

PSVR2 spelen imponerade inte heller, men det är gamla spel som redan finns på andra plattformar.

Samma här, lirade det till PS4 och fastnade inte alls gameplay mässigt.
Men gillade storyn så den kikade jag iaf färdigt på via Youtube

Medlem

Fastnade inte heller för God of war på PS4. De äldre versionerna till PS2 däremot spelade jag med stot glädje förr i tiden.

Medlem

God of War är givet och Stellar Blade såg intressant ut. I övrigt var det inget som lockade mig direkt.


signatur

PSN: Swede_78

Medlem

Väldigt besviken på PSVR2 spelen. Men jag antar att de håller med att annonsera ut alla stortitlar ett tag till...

Medlem

Såg en del trevligt, om man bortser från det vi redan visste om så ser ju Pacific Drive trevligt ut. Det har potencial lite beroende på hur survival delen är samt vad farorna är.

Medlem

Pacific Drive var nog det enda som verkligen fångade mitt intresse här.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

Pacific Drive var nog det enda som verkligen fångade mitt intresse här.

Håller med, Pacific Drive var det enda som hade något lite nytt och annorlunda att komma med. Fick mig att tänka på Beware som kom i tidig demo-version för ett antal år sedan... hade sån potential, men blev ju aldrig något. Utvecklaren jobbade på det i en massa år men verkar lagt ner det. 😕

Hoppas Pacific Drive är lite åt det hållet iaf.

Medlem

Instämmer gällande Pacific Drive. Har GoW förbokat och Santa levererar alltid, men vill inte se några spoilers.

Tittade faktiskt enbart på Pacific Drive, det var bara den som fångade mitt intresse öht.

Hoppas på långa sekvenser av att bara åka istället för att de pumpar på med action.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Håller med, Pacific Drive var det enda som hade något lite nytt och annorlunda att komma med. Fick mig att tänka på Beware som kom i tidig demo-version för ett antal år sedan... hade sån potential, men blev ju aldrig något. Utvecklaren jobbade på det i en massa år men verkar lagt ner det. 😕

Hoppas Pacific Drive är lite åt det hållet iaf.

Beware! Tack för att du länkade. Kunde inte komma på vad det hette. Helt otroligt förresten att det är över fyra år sen Jocke skrev den nyheten. Jag hade aldrig (!) gissat det.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar