Goldeneye 007 kommer till Xbox och Switch

Robot
Goldeneye 007 kommer till Xbox och Switch

Återutgivna Bond-spelet får flerspelarlägen.

#goldeneye-007


Medlem

Jag tror knappt det är sant, det jag läser. Fy för fan vad nice! Så efterlängtat, efter alla rykten och fadäser man läst om GoldenEye senaste åren.

Medlem

Spelade den där skiten på en 24" tjock-tv 4 pers splitscreen hemma hos kompisen, hatade varje minut av det, längtade bara hem till mitt Quake.


signatur

IDKFA

Gen
Medlem
Skrivet av anon_332911:

Kul att se det äntligen lämna Nintendo 64 exklusiviteten. Även om det känts hetare med en trogen nyutgåva i stil med Crash/MediEvil/Spyro med flera....att de äntligen kommer överens om rättigheter och bara gör detta framstår som rätt slött 2022. 4K är ju dessutom inget egentligt + när man pratar om ett gammalt Nintendo 64 spel.

Lär bara se hemskt ut i 4K.

Ja det har inte åldrats speciellt bra. Högupplösta texturer är väl det minsta man kan begära.

Medlem

Nja, ett spel som kan stanna som ett fint minne. Om det inte är fråga om nån remake eller så?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

GoldenEye: Source är riktigt kul att spela på LAN. Ser ingen anledning att detta existerar.

Medlem

Riktigt härliga nyheter ju! Växte upp med Goldeneye och älskade skiten då och gör det faktiskt än idag. Händer visserligen sällan men ibland dammar vi av N64 och Goldeneye på någon fest fortfarande...Att sedan Pokemon Stadium också kommer är ju också det en riktigt fin nyhet, snacka om barndomsminnen!

Obs! Ingen får spela som Oddjob...

Medlem

Hahaha fy f*n vad coolt ändå! Detta har man ju väntat på oändligt länge. Nu äger jag förvisso varken XBOX eller Switch så kommer inte skaffa det men får väl tvinga en vän..

Medlem

Hoppas kontrollerna blir uppdaterade, helt klart det sämsta med spelet.

Medlem
Skrivet av superapan:

GoldenEye: Source är riktigt kul att spela på LAN. Ser ingen anledning att detta existerar.

Främsta anledningen är väl att Source inte finns till varken switch eller Xbox?

Medlem

Det måste väl ändå vara denna version som äntligen kommer ut officiellt då, svårt att tro att det inte är det.

Medlem

Haha nostalgi. Perfekt spel för gamepass, kommer ladda ner direkt och spela igenom

Medlem
Skrivet av Dejch21:

Främsta anledningen är väl att Source inte finns till varken switch eller Xbox?

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Hoppas kontrollerna blir uppdaterade, helt klart det sämsta med spelet.

Remastern av perfect dark 64 tycker jag fungerade rätt bra med Xbox kontrollen till 360 så jag tror detta blir bra. Men spelet är nog inte så kul som jag minns det.

Medlem

Online multiplayer är exklusivt till Switch
Riktigt konstig värld vi lever i nu


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Ännu en gång sitter jag här som Playstation fan (inte boy) och bara älskar att jag också äger en Xbox med Gamepass!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av heady89:

Det måste väl ändå vara denna version som äntligen kommer ut officiellt då, svårt att tro att det inte är det.

GJm8WETXLZ0

Det ska tydligen inte vara den utan N64 versionen.

Skribent
Skrivet av henks:

Det ska tydligen inte vara den utan N64 versionen.

De har i alla fall uppdaterat framerate och upplösning. Det sämsta med N64 idag är att frameraten är horribel så de flesta spel nästan är ospelbara.


signatur

"Writer and Fighter"

Dex
Medlem

Läste precis att det är två helt olika versioner som släpps till Switch och Xbox och endast Switch versionen kommer ha online multiplayer. Så jäkla konstigt. Om något borde ju Xbox versionen vara den med online spel tycker man då Switchen är notorisk dålig för online spel.

Fattar inte hur dom kan lyckas göra det så "komplicerat"....

https://nordic.ign.com/goldeneye-007/60050/news/the-goldeneye...

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Spelade den där skiten på en 24" tjock-tv 4 pers splitscreen hemma hos kompisen, hatade varje minut av det, längtade bara hem till mitt Quake.

Förstår dig. Aldrig förstått vad som är kul med det där spelet.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Förstår dig. Aldrig förstått vad som är kul med det där spelet.

Folk som inte hade PC som inte visste att det fanns spel som Quake samtidigt kanske tyckte det var roligt.


signatur

IDKFA

Medlem

Ser fram emot att få lira igenom kampanjen. Jag och mina kompisar körde mest multiplayer-delen när det begav sig.

1
Skriv svar