Deathloop kommer till Xbox Series och Game Pass nästa vecka

Robot
Deathloop kommer till Xbox Series och Game Pass nästa vecka

Ännu en chans att testa Arkanes senaste.

#deathloop, #pc, #playstation-5, #xbox-series


Medlem

Kanske blir att testa då. Har hört väldigt blandat om det spelet.

Ambassadör
Xbox

Gött med släpp på riktigt nu då!

Varit en ganska intressant upplevelse, ett first party-spel som i stort ignorerats helt av Xbox-communityt av förklarliga skäl. Ska bli spännande att se hur det ter sig på Xbox. Bäst av allt är väl att Arkane nu kan fokusera.


signatur

Jump in.

Medlem

Kul!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Kul, gav det till bonusgrabben på PS5 i julklapp, men har inte hunnit testa själv. Då Ps5an just nu står i hans rum och series x i vardagsrummet låter det här perfekt så kan jag lira själv på största tvn

Medlem

Trevligt. Haft det på Steam wishlist men nu får man det på gamepass:en istället
Kan jag iaf testa, vet inte om konceptet med tidsloopar är något för mig.

Medlem

Det kanske redan har nämnts men det kommer även finnas tillängligt på ps+premium för de som inte lirat det på ps5 ännu.

Medlem

Inget höjdarspel, gav upp efter ca 10 timmar. Grafiken var rätt kass och jag gillar inte spel där man måste börja om hela tiden tills man klarar banan.

Tur jag kunde köpa det billigt efter haft det på prisjakt bevakning.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Crank:

Inget höjdarspel, gav upp efter ca 10 timmar. Grafiken var rätt kass och jag gillar inte spel där man måste börja om hela tiden tills man klarar banan.

Tur jag kunde köpa det billigt efter haft det på prisjakt bevakning.

Mm verkar inte vara ett koncept som faller alla i smaken, därför jag inte jag vågat köpt det. Backtracking och göra om saker flera ggr är inte min melodi.

1
Skriv svar