Kojima teasar nästa spel med frågan: Who am I?

Robot
Kojima teasar nästa spel med frågan: Who am I?

Vem vet? Inte du. Vem vet? Inte jag.

#hideo-kojima, #nyhetstips, #who-am-i


Redaktör

Ett heeeelt irrelevant sidospår är att Kojima av tröjan att döma har redigt bra musiksmak. Respekt!


signatur
Medlem

"Vem är du? Vem är jag? Levande charader."

Medlem

Is this a game?

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ett heeeelt irrelevant sidospår är att Kojima av tröjan att döma har redigt bra musiksmak. Respekt!

Hipster 🤣

Medlem

Han gör spel av den gamla Jackie Chan-filmen? Oväntat drag.

Skribent
Skrivet av Margy:

Han gör spel av den gamla Jackie Chan-filmen? Oväntat drag.

hahaha


signatur

"Writer and Fighter"

Redaktör
Skrivet av s0lst1ng:

Hipster 🤣

Say what? Är Joy Division hippa..?


signatur
Redaktör
Skrivet av Henkeror:

"Vem är du? Vem är jag? Levande charader."

Med japansk istället för finsk brytning.


signatur
Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Henkeror:

"Vem är du? Vem är jag? Levande charader."


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Geeks Gaming

Folk har grävt i detta lite och fått fram lite mer information:

Uppenbarligen är skådespelerskan Elle Fanning. Sen vad det innebär är mer upp till var och en

Medlem

The who - who are you

Medlem

Nej nej, han ska utveckla ett spel tillsammans med vår egen viking Etype (AKA Atron)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Tänkte direkt att de är Elle Fanning. Makes sense eftersom han snackar med nicolas windin refn enhel del. De kanske gör ett spel tillsammans?

Medlem

Odds på att det visas mer på Game Awards? Han är väl bästis med Geoff Keighley och det vore ju ett hyfsat dragplåster att teasa om det innan...

Medlem

Quiet: The Spinoff

Medlem

Av bilden att döma ser det ut som det står en bil med ljusen på bakom kvinnan.

Medlem
1
Skriv svar