Så du tycker "den" är för kort?

Medlem
Så du tycker "den" är för kort?

http://www.expressen.se/sex/1.1502379/langre-penis-utan-kirur...

En Penisförlängare har visst kommit säger expressen =P

Skrivet av Expressen:

För att få effekt måste penissträckare användas minst fem timmar om dagen i upp till sex månader, och den kan användas under kläderna så att användarna kan leva ett normalt liv under tiden. Av de sexton som deltog i den italienska forskningsstudien var det en som avbröt försöket på grund av smärtor, men de övriga sade sig vara nöjda med resultatet.
Penissträckare kan även användas för att räta ut böjda penisar och gör också penisen tjockare, enligt tillverkarna.

Vad tycker ni om det här? diskutera


signatur

Rawr

Medlem

Damm you Crawller för att göra mitt jobb med Nyheter


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Det där låter riktigt jobbigt, och mycket möda för litet resultat skulle jag gissa på.

Har man en 12 centemeters kuk som kommer man aldrig få en 30cm ståkuk a la porrfilmsideal. 'Tyvärr'.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Damm you Crawller för att göra mitt jobb med Nyheter

Jag tänkte att du kunde behöva en högra hand.
^^


signatur

Rawr

Medlem

Använder man den rätt så har storleken ingen betydelse.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Va i ..?

Ska man skratta eller gråta?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

OMG! Vart finns den att beställa?!

Medlem

Det är inte skruvens fel om muttern är för stor.

Medlem

är resultatet värt besväret kan man undra.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Citat:

Av de sexton som deltog i den italienska forskningsstudien

Inte en direkt stor testgrupp.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Så jävla löjligt. Män borde läsa mer om den kvinnliga orgasmen. Då skulle snart hysterin om att få en porrfilmskuk snart försvinna.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Varför betala för en miniatyr streckbänk?
Kan ju lika järna sitta och slita i den i 5 timmar, kanske man kan bygga muskler samtidigt


signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Youtube-proffs

signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

1.7 cm är ganska mycket

och bjosarn sen finns det faktist en hel del kvinnor och män för den delen :/ som finner större könsorgan atraherande, och det är ganska bevisat att det blir mer njutning desto större man har(nu snackar jag inom normala gränser inte världsrekords storlekar) och kunskapen att kunna använda den rätt, så why not liksom

jag ska nog ställa upp på den testning ett halvår se om det blir någon effekt, bara för skojs skull har inget att förlora, om inte det blir något major malfunction och jag tappar 1.7 cm istället, haha vilken mardröm

shit att jag ens säger det här!

Medlem

^- Sånt här har väl redan bevisats om och om igen att det inte funkar, vad är nytt denna gång?

Ghoul, storlek är ganska oväsentlig då G-punkten på kvinnor sitter 5-6 cm max in i skönheten. Så har man +6 cm så ska det inte vara någon fara, omkrets där i mot gör nog skillnad och tror inte att dom drar ut den på tvären med denna maskin. Folk är så otroligt dåligt informerade, porrskadade och sexuellt vilsna att dom till och med kan intala sig själva att det är skönt när ens livmodervägg blir söndertryckt.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Sånt här har väl redan bevisats om och om igen att det inte funkar, vad är nytt denna gång?

Ghoul, storlek är ganska oväsentlig då G-punkten på kvinnor sitter 5-6 cm max in i skönheten. Så har man +6 cm så ska det inte vara någon fara, omkrets där i mot gör nog skillnad och tror inte att dom drar ut den på tvären med denna maskin. Folk är så otroligt dåligt informerade, porrskadade och sexuellt vilsna att dom till och med kan intala sig själva att det är skönt när ens livmodervägg blir söndertryckt.

jag tänker inte gå in i en diskussion om hur viktigt längden är eller inte.. haha

men allt jag säger är bara att det finns en hel del kvinnor som finner längre könsorgan attraherande, oavsett om man nu kan använda den rätt eller inte, sen om hur man använder den är inte relevant till det jag försöker säga egentligen så hehe

sex är en komplicerat ämne, alla gillar inte samma saker eller tänder på samma sak,
man kanske inte gillar kvinnor som är naturligt håriga där nere, det är ju en viktig sak för den personen för om man inte blir tänd så funkar ju inte grejerna haha, det jag pratar om nu är sexuel attraction och inte om man har kunskapen att få någon att hamna i en orgasmisk himmel ett par minuter

aja jag droppar diskussionen och återkommer om ett halvår om jag nu orkar ta upp experimentet, för det skulle faktist vara en kul grej

Medlem

it's not the size of the wave, it's the motion of the ocean...


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

jag behöver ingen. Min är redan två meter lång


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Går det "backa" med den oxså? skulle vara smidigt.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Medlem

ghoül: Det är bevisat att den kvinnliga orgasmen är betydligt mycket mer psykisk än man tidigare trott. Kvinnor kan t.ex. få en orgasm utan beröring betydligt lättare än män, och betydligt lättare än man tidigare trott. Mäns orgasm är betydligt lättare att komma till däremot, vilket är en naturlig funktion pga. reproduktionsfunktionen. Kvinnans orgasm har ingen sådan funktion. Detta leder till att kvinnans orgasm inte är så fysiskt beroende som man tidigare har fått för sig.

Självklart finns det folk som tänder på olika saker. Men det var inte det jag diskuterade. Jag diskuterade den sjuka bild av det manliga könet som projekteras via t.ex. porrfilm eller skräpmedia som Expressen. (Därav säger jag inte att penisidealet är det största felet med porr.)


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av WaltX:

Använder man den rätt så har storleken ingen betydelse.

Så säger de som tror sig tillfredställa kvinnor.

Medlem

Lyckas man ge en tjej en fontänorgasm då lär man veta att hon inte fejkar.

Medlem

Haha

Välkommen tillbaka Polish!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av xhosa:
Skrivet av WaltX:

Använder man den rätt så har storleken ingen betydelse.

Så säger de som tror sig tillfredställa kvinnor.

Vad säger du då som kan tillfredsställa kvinnor?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Den är inte så stor... men den luktar som en!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av ghoül:

har inget att förlora, om inte det blir något major malfunction och jag tappar 1.7 cm istället, haha vilken mardröm

shit att jag ens säger det här!

Om jag inte minns fel så finns risk för att man förstör blodkärl (m.m.?) där nere vilket kan innebär att man får problem eller helt förlorar förmågan att få upp den......

Mardröm? I would say so


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Keep it natural.


signatur

Rawr

Medlem

En åderpåle i större storlek är bara användbart på gymmet för att få alla tokbiffar som knaprar ryssfemmor att känna sig hopplöst otillräckliga när dom ser hela ens härlighet i duschen. Då vet dom vem som är alfahannen på stället och smyger snabbt därifrån med lillpillen mellan benen.

Mandingo motherfuckers, jaow.

Youtube-proffs
Skrivet av Greger:

Haha

Välkommen tillbaka Polish!

Tack ska du ha


signatur

Calle säger att jag är influencer

12
Skriv svar