"Next gen"-uppgraderingen till Outer Wilds är släppt

Robot
"Next gen"-uppgraderingen till Outer Wilds är släppt

Gratis om man äger spelet till PS4 eller Xbox One.

#Mobius-digital-games, #Outer-wilds


Medlem

Det här har jag väntat på! Hört otroligt mycket gott om Outer Wilds.


signatur

Konsolgubbe

Medlem
Skrivet av Tubb3:

Det här har jag väntat på! Hört otroligt mycket gott om Outer Wilds.

Samma här, jag dunkade in Outer Wilds på Series X:an alldeles nyss bara för denna nyhet

Medlem
Skrivet av BillyJoeBob:

Samma här, jag dunkade in Outer Wilds på Series X:an alldeles nyss bara för denna nyhet

Grymt! Så långt har jag inte kommit än. Har lite annat att beta av först.


signatur

Konsolgubbe

Medlem
Skrivet av Tubb3:

Det här har jag väntat på! Hört otroligt mycket gott om Outer Wilds.

Skrivet av BillyJoeBob:

Samma här, jag dunkade in Outer Wilds på Series X:an alldeles nyss bara för denna nyhet

Fy tusan för avundsjukan över att ni får spela Outer Wilds för första gången. Ljuvligt spel.

Medlem
Skrivet av Quenya_92:

Fy tusan för avundsjukan över att ni får spela Outer Wilds för första gången. Ljuvligt spel.

Precis det jag läst så många gånger!


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Hörde också alla lovord om detta spel, men jag klarade inte av det. Ett av de sämsta spel jag spelat. Efter 5 timmar gav jag upp, och om allt man känner är negativt då så tycker jag att jag gett spelet en ärlig chans.

Medlem

Har kört en första timma nu under kvällen och än så länge känns det riktigt bra. Särskilt en upplevelse kändes otrolig (varning för mild spoiler):

Kom in i en stor grotta med bland annat en skylt och en stenmonolit. Jag fick inte riktigt grepp om orienteringen och trodde jag blivit trött bara. Men faktum var ju att skylt och monolit bytte plats i grottan så fort man tittade bort. Jag blev rätt blown away.

1
Skriv svar