Fragzone-Fredag om God of War: Ragnarök, uppföljaren till Breath of the Wild, vad ett spel får kosta, bäst på Gamescom, och mer!

Robot
Fragzone-Fredag om God of War: Ragnarök, uppföljaren till Breath of the Wild, vad ett spel får kosta, bäst på Gamescom, och mer!
Gnällkuk

woohoo!!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Chefredaktör
Medeltidsman 🧔

#bildtext Ove började fundera på om doktorn verkligen var rätt person för att utföra omskärelsen


signatur

Lite spelsläpp jag gjort: https://184-productions.itch.io/

Medlem

#bildtext
"Get your head out of your ass,"


signatur

… i burken

Medlem

Yeeeaah! Its back!

Medlem
Redaktör

#bildtext
"Stod det verkligen 'Halva skor' och inte "Halva priset på skor'...?"


signatur
Medlem

#bildtext
Han tappade all respekt för Kratos när han såg hans nya kniv med inbyggd RGB.

Medlem
Medlem

#bildtext

What's up guys, it's ya boi Kratos with the 1000 degree knife challenge!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Va kul å se det live igen

Chefredaktör
Skrivet av deezel:

Va kul å se det live igen

Tack! Kul att vara tillbaka!

Medlem

#bildtext

" ska den upp i rumpan? Då vill jag heller bli dödad"


signatur

Allätare

Medlem

#bildtext

"Någon sa att man behöver en varm kniv för att komma genom smöret när man brer mackor?"

Medlem

#bildtext
- That‘s not a knife!
*Schwung*
- This is a knife.

Medlem

#bildtext nä nu får det vara nog! nu ryker det där jävla hippie-håret!

Medlem

#bildtext I Tyr väcktes ett vagt minne om en bortglömd ajfån på instrumentbrädan under sommarsolen

Medlem

@Wakkah HUR HAR DU TID ATT SPELA/STREAMA SÅ MYCKET SOM TVÅBARNSFAR!!? 😮

...jag hinner knappt gå på toaletten och vi har bara ett! 🤗🥰

Medlem

- Kan jag få säga några sista ord innan jag blir avrättad? Får jag? Tack! Shit asså vilket coolt svärd du har!
- Tack!
*SPLASH*
#bildtext

Medlem

#bildtext
Han var inte den varmaste kniven i lådan.

Moderator
Skrivet av FUtech:

@Wakkah HUR HAR DU TID ATT SPELA/STREAMA SÅ MYCKET SOM TVÅBARNSFAR!!? 😮

...jag hinner knappt gå på toaletten och vi har bara ett! 🤗🥰

Mycket espresso, lite sömn och små spurtar av gaming här och var. 😂

Skämt å sido så blir det för tillfället inte många timmars spelande förutom de timmar som jag streamar, men jag försöker hitta små stunder när jag kan!

Medlem

#bildtext

”God of War - RagnarMök” hade varit en bättre titel hördes surt där bak från ett ändå skärpt-huvud

Redaktör
Skrivet av FUtech:

@Wakkah HUR HAR DU TID ATT SPELA/STREAMA SÅ MYCKET SOM TVÅBARNSFAR!!? 😮

...jag hinner knappt gå på toaletten och vi har bara ett! 🤗🥰

Skaffa ett till så inser du hur mycket tid du faktiskt har.

Mvh, dubbelfarsa


signatur
Medlem

@Wakkaah Jingeln var ju störtskön! Lite nattsudd över introt nu, gillas. (Vissa kanske minns gamla Nattsudd rent av.)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Moderator
Skrivet av Tomas Helenius:

Skaffa ett till så inser du hur mycket tid du faktiskt har.

Mvh, dubbelfarsa

Instämmer fullt! 😂

Moderator
Skrivet av jonis:

@Wakkaah Jingeln var ju störtskön! Lite nattsudd över introt nu, gillas. (Vissa kanske minns gamla Nattsudd rent av.)

Kul att du gillar den! Har tänkt rätt länge på att jag vill slänga ihop något!

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Mycket espresso, lite sömn och små spurtar av gaming här och var. 😂

Skämt å sido så blir det för tillfället inte många timmars spelande förutom de timmar som jag streamar, men jag försöker hitta små stunder när jag kan!

Har du slutat med din egna twitch-kanal?

Såg fragzone fredan live igår och tyckte det var bra!
Bra med bilder på er samtidgt som videoklippen/trailers. Att kommentera över videoklippen/trailers är bara positivt, så fortsätt med det, gärna ännu mer då trailers kan man titta på själv i detalj vid andra tillfällen. Det gäller även när ni kommenterar presskonferenser/live events.

Bara fortsätta såhär, viktigast är att de som är med har kemi och är intressesanta att lyssna på, vilket ni lyckas med. Sen kan det vara bra att sitta i samma rum men det är inte allt.

Moderator
Skrivet av MickeV:

Har du slutat med din egna twitch-kanal?

Såg fragzone fredan live igår och tyckte det var bra!
Bra med bilder på er samtidgt som videoklippen/trailers. Att kommentera över videoklippen/trailers är bara positivt, så fortsätt med det, gärna ännu mer då trailers kan man titta på själv i detalj vid andra tillfällen. Det gäller även när ni kommenterar presskonferenser/live events.

Bara fortsätta såhär, viktigast är att de som är med har kemi och är intressesanta att lyssna på, vilket ni lyckas med. Sen kan det vara bra att sitta i samma rum men det är inte allt.

Jag har bara tagit ett litet uppehåll för att finnas där lite extra för min fru nu när vi fått vårt andra barn. Men den går live snart igen!

Tack för din feedback. Kul att formatet funkar för dig!

12
Skriv svar