Ni no Kuni äntligen till Xbox, och till Game Pass redan idag

Robot
Ni no Kuni äntligen till Xbox, och till Game Pass redan idag
Ambassadör
Xbox

Är det här verkligen lagligt?


signatur

Jump in.

Medlem

Blir till att mysa ner sig i soffan och lira igenom detta underbara spel igen

Medlem

Det här är ett spel som jag har saknat på Xbox faktiskt, så att det nu finns på Game Pass dessutom är ju grymt. Tur att man aldrig köpte det på Steam.

Medlem

Osis att jag köpte båda för att spela igen på steam deck. Dock på rea

Medlem

Tvåan var riktigt mysig. Ser fram emot att spela det här när jag har tillfälle.

Medlem

Detta norpar man ju direkt till hårddisken, tack!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ni som ännu inte har spelat det, gör det! Ni är skyldiga er själva denna underbara upplevelse.

Medlem

Även AC odysseyfinns på Game Pass ni.

Skribent
Skrivet av robbis:

Osis att jag köpte båda för att spela igen på steam deck. Dock på rea

Story of my life. ALLTID när jag köpt något på rea dyker det upp på game pass veckan efter.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Story of my life. ALLTID när jag köpt något på rea dyker det upp på game pass veckan efter.

hehehe så sant Borde egentligen sluta köpa spel helt och bara köra med gamepass! Men så svårt att hålla fingrarna borta när det kommer en schysst rea och spelet ligger på 30-40 spänn...

Skribent
Skrivet av robbis:

hehehe så sant Borde egentligen sluta köpa spel helt och bara köra med gamepass! Men så svårt att hålla fingrarna borta när det kommer en schysst rea och spelet ligger på 30-40 spänn...

Ja, det gäller egentligen allt för mig. Köper jag något så finn skiten på rea några dagar efter. Jag ska helt sluta köpa grejor XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Mysigt spel men väldigt repetitivt

Medlem
Skrivet av Querth:

Mysigt spel men väldigt repetitivt

Första spelet är för grindigt för mig att spela igen, jag gillade stilen och storyn var lite små lustig i det stora hela men om man vill få upp sina creatures så tar det bara för lång tid att sitta och evighetsgrinda, men att spela igenom det en gång är värt det, där är 2:an mycket, Mycket bättre.

Medlem

Grattis alla xboxare, fantastiskt spel. Grym story. Studio Ghiblis animationer (om jag minns rätt?). Introt levererar. Den lille skotten är rätt skön också!

Medlem
Skrivet av Esri:

Första spelet är för grindigt för mig att spela igen, jag gillade stilen och storyn var lite små lustig i det stora hela men om man vill få upp sina creatures så tar det bara för lång tid att sitta och evighetsgrinda, men att spela igenom det en gång är värt det, där är 2:an mycket, Mycket bättre.

Gäller bara att komma till den punkt man kan grinda Toko-varianterna, då går de ganska snabbt! Jag hade turen att min sambo också gillade spelet så vi kunde lösa av varandra under grindandet. xD


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Detta är ett jävla förbannat skitspel. Löjligt, barnsligt, tramsigt och enormt grindigt, är mitt betyg till spelet.

Det fullkomligt skrattretande överbetyg detta spel samt dess likaledes usla föregångare har, fick mig att slå pannan blodig i väggen efter att jag försökte spela igenom skiten. Senare förbannade jag alla J-rpg fantaster, som ALDRIG borde recensera just J-rpg's, när de som grupp ger 3+/5 i betyg, bara för att det är ett J-rpg, oavsett hur jävla kasst spelet i fråga är!

Det är ungefär i samma, urusla, mumlande klass som Fable III. Gillar ni inte Fable 3 så håll er långt, långt borta från detta spel, om ni inte redan sålt er själ till J-rpg djävulen då d.v.s.

1
Skriv svar