Stor gameplay-läcka även från Diablo 4

Robot
Stor gameplay-läcka även från Diablo 4
Medlem

Allt på en gång!

Medlem

Ser precis så disigt och härligt deprimerande ut som jag väntar mig från ett Diablo-spel. Kittlar lite i loot-tarmen nu.

Skrivet av Rasmous:

Allt på en gång!

Och överallt?

Medlem

Men va fint, det såg supergrymt ut ju. Älskar nya looken jämnfört mot diablo3. Hypetåg!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

För mörkt!


signatur

IDKFA

Medlem

Ge mig! Allt jag läser och ser om det här spelet bara bygger på min hype, är grymt taggad

Medlem

Tyckte faktiskt det såg bra ut. Håller tummarna att de inte klantar till det.

Medlem

Är väl snart betatest på spelet

Medlem

Finns ju folk som inte kan se skillnad mellan D3 och D4, tycker synd om dem

Medlem

Blir definitivt att ta ledigt när det släpps och bara maximera lirandet.
Vore ypperligt om det släpptes på hösten också.

Skrivet av Keima:

Finns ju folk som inte kan se skillnad mellan D3 och D4, tycker synd om dem

Mm jag har läst några såna stjärnor också, helt otroligt hur blind man kan vara.
Enorm skillnad på D3 och D4. Precis som D2 och D3.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Är väl snart betatest på spelet

Mkt pekar på närmaste månaden eller två.

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

För mörkt!

Öka ljusstyrkan i TVm

Medlem

Riktigt jävla misär, som det skall va!!
Hoppas de får till musiken i samma anda som D2, som f.ö. är löjligt bra! (Återupptäckt via D2R)


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Avstängd

Mao rekommenderas OLED-TV för att titta på klippen?!

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

För mörkt!

Hoppas du skojar nu

Medlem

Den som läkt detta lär väl åka på patrull.

Är väl säkert en pre-alpha (om ens det?)
Lär väl se helt annorlunda ut i slutprodukten.

Minns hur d3 såg ut innan release, var ju mörkare och såg bättre ut gameplaymässigt än slutversionen.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

trist med läckor, varför kan folk inte respektera istället?

Medlem

Inga regnbågar? Vafalls!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Hoppas du skojar nu

Nope, D3 var ett ljus i mörkret. Men jag gillar färgglada spel


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

trist med läckor, varför kan folk inte respektera istället?

Planerade läckor håller igång hypen


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Planerade läckor håller igång hypen

Det är så hypat att folk går och tatuerar sig till spelets ära, jag tror dom inte behövde läckan

Gnällkuk
Skrivet av SWEBarb:

trist med läckor, varför kan folk inte respektera istället?

Är väl som med precis allt annat, vissa människor har ingen respekt eller moral. Internet fame lockar väl också.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av magma:

Den som läkt detta lär väl åka på patrull.

Är väl säkert en pre-alpha (om ens det?)
Lär väl se helt annorlunda ut i slutprodukten.

Minns hur d3 såg ut innan release, var ju mörkare och såg bättre ut gameplaymässigt än slutversionen.

Han rök direkt 😂

Det är från friends & family testet

Medlem

Btw, något som inte skrivits om så mkt är ju att massor med cut scenes också läckt. Jag ville inte se det men några i min grupp vet i stort sätt hela storyn och slutet. Mkt placeholders i dom dock. Tror det var 44+ klipp.

Medlem

Tråkigt grått det ser ut. Förhoppningsvis är inte hela spelet så. Kan dom aldrig göra det lagom grått/färgglatt istället för att gå extremt åt det ena eller andra hållet?

Medlem

Jag skummade igenom klippet och såg inget speciellt jag inte redan sett i officiella gameplay-klipp, vill inte se något mer direkt heller. Det sista jag skulle göra är att kolla på cut scenes och liknande som är direkt spoilermaterial.
Sedan hoppas jag på mer färg än vad jag sett hittills. Det jag är ute efter är mer mörker, inte en total avsaknad av färg. Det jag såg utspelade sig i ett träsk, så att det är lerigt på marken är ju givet, men det betyder ju inte att det har regnat lera.
Naturen är full med färg, inte bara 400 nyanser av brunt.

PS. Såvida inte spelet är förstört av MTX och p2w så lär det bli ett garanterat köp ändå...färgerna är ingen game changer, men för mycket avsaknad blir orealistiskt mitt i den övriga grafiska realismen.

Medlem

Orkade inte titta mycket. Kan inte heller dömma spelet baserat på de dåliga klippen. Jag är hoppfullt tills spelet har character select på min skärm.

Medlem
Skrivet av Govein:

Han rök direkt 😂

Det är från friends & family testet

Mest nyfiken hur lätt det är för Blizzard att hitta vem som spelat och spelar in.
Antar att kanske tom private build numret går direkt till en unik klient🤣

Medlem

Väldigt lite fiender och en himla massa springande. Såg lite meh ut.

Medlem
Skrivet av aholman:

Mest nyfiken hur lätt det är för Blizzard att hitta vem som spelat och spelar in.
Antar att kanske tom private build numret går direkt till en unik klient🤣

Ja, det är precis det som det gör. Dessutom skickade personen som spelade jättekonstruktiv feedback: "need more vfx"

Snacka om att vilken tomte som helst får spela spelet tidigt när man kan komma med sån genomtänkt feedback.

Men rätt lätt att spåra vem det kommer ifrån med både klient-ID och inskickad feedback hur som helst. Det sades ju i ena klippet att någon streamade gameplay, antagligen via Discord då isf som man kan höra är igång.

Personen ifråga lär vara lite svettig idag.

12
Skriv svar