Rockstar bekräftar GTA 6-läckan - intrång låg bakom

Skrivet av Tomas Helenius:

Dead eye är ju frivilligt att använda.

Även jag har en del problem med RDR2, som stundals klent berättande, tveksam spelmekanik ibland och brister i tempot (spelet är alldeles för långt). Men överskattat tycker jag inte det är. Många saker håller oerhört hög kvalitet i teknik och detaljer, ligger på en nivå som få andra utvecklare - om några alls - når upp till. Som världen, detaljrikedomen, vissa delar av storyn och valmöjligheterna.

Problemet med RDR2 är att det är utspätt. Vissa delar av spelet är fantastiskt, och andra delar är skräp (en stor del av alla uppdrag samt vapenmekaniken), och summan av detta blev rätt så medelmåttigt enligt mig.

Medlem

Förstår inte riktigt varför allt spelas in när man jobbar med ett spel, Varför är det nödvändigt?

Medlem
Skrivet av zogez:

Förstår inte riktigt varför allt spelas in när man jobbar med ett spel, Varför är det nödvändigt?

Är rätt bra när du vill jämföra datan du har samlat in. Lite svårt att komma ihåg alla siffror i huvudet. Enkelt att spela samma sekvens bredvid varandra och se hur ändringarna har påverkat prestandan

Medlem
Skrivet av Spanska Loppan:

Av det jag har sett så ser spelet inte intressant ut för mig över huvud taget. Visst, materialet kanske har ett par år på nacken, eller inte. Det vet vi ju inte förrns officiell info kommer. RDR2 var en stor besvikelse för mig, tror tyvärr att Rockstar kommer göra samma misstag igen.

Western spel e nog inget för dig även Gta. Vad var det du inte gilla med rdr2 när alla andra gav 5/5 i betyg till båda

Medlem
Skrivet av submariner:

Western spel e nog inget för dig även Gta. Vad var det du inte gilla med rdr2 när alla andra gav 5/5 i betyg till båda

RDR2 är överambitiöst och merparten av alla uppdrag man tvingas till är medelmåttiga.

12
Skriv svar