Fable III till pc?

Medlem

Vore trevligt, hade dock hellre tagit Fable 2 till PC.

Medlem

Vore klart intressant om det är gjort för pc och inte en dålig konsoll portning.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Vore klart intressant om det är gjort för pc och inte en dålig konsoll portning.

pc kan ju vara bra och så, men jag har alltid liksom känt att det är nog ett spel som bordes vara konsol, men om man vill ha det utan krysslådan, så är det nog bra. men jag tror inte på fable III, P.G.A. fable II :\


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Härligt... hoppas att stödet för Xbox 360 gamepad finns kvar i PC-versionen så jag kan sitta i soffan och lira också...

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av showerguy:

Förövrigt så väljer jag att köpa det till krysslådan.

Fail inlägg.

Förövrigt så väljer jag att köpa det till kysslådan.

Ser du hur löjlig argumentationen går till?

OnT: Om det nu inträffar så förväntar jag mig inget annat än en värdelös portning.

Vad gör du utanför allmänt forumet?:P


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Vad gör du utanför allmänt forumet?

Diskuterar nyheter. Vad gör du själv?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Spelet ser riktigt nice ut iaf. Fast Molyneux överdriver ganska mycket när han berättar om sina spel. 1an och 2an var riktigt bra iaf, gav en speciell spelkänsla.

Köper det till pc om det stöder dx11.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av pazu:

Microsoft har märkt att Fable gör varken till eller från när det gäller konkuransen mot Sony så nu skiter de i att betala för exklusivitet på 360. Det gör att sånna som mig, som bara äger en PC och PS3, nu KAN få tag på spelet UTAN att köpa en 360.. vilket för MIG är jättebra

PC-spel aka Games for Windows kräver oftast ett operativsystem från Microsoft. Att man satsar på fler plattformer innebär väl att man tror på sin produkt så pass att det är värt investeringen?
Jag håller dock med dig att exklusivitet på uppföljare inte nödvändigtvis inbringar fler köpare - inte så här långt in i generationen när de flesta redan äger en av de två konsolerna. Det krävs något nytt, något fräscht - Heavy Rain fick mig att fundera på att skaffa PS3 Slim, innan Little Gamer hjälpte mig att inse vad spelet egentligen är.

Själv så väntar jag iskallt tills spelet ligger i reahyllan och skriker efter mig för 99:-, köpte Fable 2 mot mina instinkter och jag hade hellre gjort en youtube-film där jag fysiskt brände upp de tre hundralapparna som gick åt att köpa spelet. Som någon sa Mullenutt(Molenyux) har förbrukat sitt förtroendekapital. Att han kallas in för att ge förtroende för Natal visar vad hans jobb går ut på, överhypa mediokra produkter.

(Ang. Natal: Jag vill inte ha glasskonen med pastellfärgad boll på och snurra piruetter heller.)


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Ni låter ju som bortkämda småbarn hela högen..


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

12
Skriv svar