Jämförande video visar stora likheter mellan Cyberpunk 2077 och Edgerunners

Robot
Jämförande video visar stora likheter mellan Cyberpunk 2077 och Edgerunners

CDPR:s Night City återskapas med fingertoppskänsla.

#cyberpunk-2077


Medlem

Såg klart den i torsdags, tyckte den var riktigt bra hoppas verkligen på fler säsonger (även om de sagt tidigare att detta är en standalone-säsong)

Medlem

Den där låten i andra videon känns... mer nu efter animen.

eld
Medlem
Skrivet av Najkan:

Den där låten i andra videon känns... mer nu efter animen.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Såg klart den i torsdags, tyckte den var riktigt bra hoppas verkligen på fler säsonger (även om de sagt tidigare att detta är en standalone-säsong)

Jag ser gärna en ny säsong som har absolut inget med denna att göra, en ny historia från Night City. Den här var jättebra och jag vill ha mer men det är trevligt med korta serier ibland.

Skrivet av eld:

Hahah

Medlem

Man kan ju lugnt säga att om man spelar det så känner man igen sig flera gånger Triggers stil är dock inte i min smak, hade hoppats på annan studio. I övrigt klart skön serie.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Jag ser gärna en ny säsong som har absolut inget med denna att göra, en ny historia från Night City. Den här var jättebra och jag vill ha mer men det är trevligt med korta serier ibland.

Jag hade gärna sett en fortsättning på den säsongen som var, men jag hade inte gråtit mig till sömns om nästa säsong är en ny historia heller. Bara jag får mer är jag nöjd

1
Skriv svar