Cyberpunk 2077-regissör tackar spelarna för "en andra chans"

Medlem

Det lärde mig att ej förboka spel och har ej gjort det sen cyberpunk så det kanske var positivt.

Jag ska köra igenom det igen när expansionen kommer, det var ett rätt bra, buggigt spel senast.

Medlem

Utvecklare måste lära sig att det är bättre att vara ödmjuk än att överdriva med sina löften (läs Sean Murray innan fixandet av no man's sky), låt istället spelet tala för sig själv.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Grymt bra spel! Gav det en chans under releasen och älskade upplevelsen. Ni som inte lirat det ännu, gör det!

Testade innan semestern och jag fastnade inte alls tyvärr. Tycker att designen på världen, karaktärerna och fordonen är riktigt riktigt bra, men andra saker kändes inte alls så genomarbetat.


signatur

PSN: OAKTHYR

Geeks Gaming
Skrivet av Lilagröt:

Hoppa in på några olika ställen och se så det flyter. Ni behöver ju inte spela mycket för att få en känsla av hur spelet fungerar. Som sagt lite extra intressant i början av en ny generation när många läsare troligtvis har det gamla systemet.

Lite sent svar, men jag tror du misstar mig för en redaktionsmedlem, jag är en vanlig dödlig som er andra

12
Skriv svar