Dying Light 2:s DLC försenas ytterligare en gång

Robot
Dying Light 2:s DLC försenas ytterligare en gång
Medlem

Om ett dlc lägger till skjutvapen så blir det ett direktköp från mig. Zombies ska bekämpas med gevär och revolvrar, det är sen gammalt.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Nyligen köpt spelet och jag tycker det är roligt .
Dying Light 2 har ju fått kritik för dålig story men jag tyckte den hade en skön atmosfär och var rätt så intressant, men smaken är som baken (tvådelad). Framför allt är ju gameplayet riktigt bra så fun factor får 5 glada bananer

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Om ett dlc lägger till skjutvapen så blir det ett direktköp från mig. Zombies ska bekämpas med gevär och revolvrar, det är sen gammalt.

Har aldrig känt något behov av skjutvapen i Dying Light 2. Spelet funkar alldeles utmärkt ändå.

Gnällkuk

Har de fixat co-op ännu eller är det en obalnserad röra fortfarande?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag har börjat spela enhanced edition av ettan för någon vecka sedan på series x och är HELT såld. Bästa spelet på jag vet inte när. Är tvåan i samma klass?

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Jag har börjat spela enhanced edition av ettan för någon vecka sedan på series x och är HELT såld. Bästa spelet på jag vet inte när. Är tvåan i samma klass?

Jag har aldrig spelat 1:an men vad jag sett på recensioner på youtube av dying light 2 så säger de att parkour systemet är utvecklat till max i 2:an och staden är större. Jag saknar inte skjutvapen heller för melee combat systemet är såpass bra, det är nästan som ett klassiskt fighting spel med knapp kombinationer att memorera blandat med modern responsiv dodge & blocking.
Men det finns range weapons för den som gillar det : pilbåge, crossbows och en boomstick!

Medlem

Vill också ha skjutvapen. Sedan man låste upp armborstet via Peace keepers så används inte närstridsvapen längre.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Vill också ha skjutvapen. Sedan man låste upp armborstet via Peace keepers så används inte närstridsvapen längre.

Exakt, kände samma kring skjutvapen biten men klyva zombies med stora yxor med flame mod blev riktigt kul när man fick kläm på kontrollen.

Japp och sen när pilbåge dök upp så blev det en helt annat sätt att spela på som tillslut ledde till armborst *headshots* !!

Riktigt bra parkour och kontroll i spelet och main quest va väldigt underhållande. Årets mest underskattade spel enligt mig.

Kör fortfarande side quest och glider från skyskrapor med en upp levlad paraglider 👌🏻

1
Skriv svar