Ni som fick COD:MW2 nyckel idag

Medlem
Ni som fick COD:MW2 nyckel idag

Till alla lyckligt lottade som fick en key idag, har ni fått den andra nyckeln utav activision ännu? Jag har nämligen inte fått min PC-nyckel... Har inte betan redan börjat? Jag åker iväg imorgon och hade tänkt gibba ikväll ju

Medlem

nope, har inte fått någon

Medlem

Fick min nyckel runt 15:30, och aktiverade den direkt. Hemsidan nämnde att de kommer skicka mig en Steam-nyckel, men jag har inte fått den ännu.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Trist, men skönt att det inte verkar bara vara en som har problem med nycklarna... Deras servrar lär ju vara smått överbelastade just nu

Medlem
Skrivet av koleny:

Trist, men skönt att det inte verkar bara vara en som har problem med nycklarna... Deras servrar lär ju vara smått överbelastade just nu

Försökte ändra mitt lösenord och lägga till tvåstegsautentisering, men den sidan gav mig något slags 404-error. Så ja, de verkar ha strul med serverbelastning.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv
Skrivet av koleny:

Trist, men skönt att det inte verkar bara vara en som har problem med nycklarna... Deras servrar lär ju vara smått överbelastade just nu

Det lär bli kaos i helgen när den blir öppen för alla...

Medlem

När jag skrev in nyckeln från FZ fick jag en ny direkt på callofduty.com och har inte fått något mail skickat, så för mig stämde inte instruktionerna men fick en giltig nyckel

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

När jag skrev in nyckeln från FZ fick jag en ny direkt på callofduty.com och har inte fått något mail skickat, så för mig stämde inte instruktionerna men fick en giltig nyckel

funkar nu även för mig, man var tvungen att skriva in nyckeln igen, då stod det där, under där man skrev in den första nyckeln

Medlem
Skrivet av koleny:

Till alla lyckligt lottade som fick en key idag, har ni fått den andra nyckeln utav activision ännu? Jag har nämligen inte fått min PC-nyckel... Har inte betan redan börjat? Jag åker iväg imorgon och hade tänkt gibba ikväll ju

Du kan ge den till mig om du inte hinner spela ändå.

Har inte heller fått någon....

Medlem

ingen ville testa det på pc men hår hålla mig till ps5

Medlem

Gå in på http://www.callofduty.com/betaredeem igen så finns den där nu!

Medlem
Skrivet av Mathiaaas:

Du kan ge den till mig om du inte hinner spela ändå.

Sorry, plockade nyckeln och testade lite imorse! Tänkte testa lite efter jobbet innan jag tar tåget till storstan :'(

Medlem

Så sugen på att testa. Men det är väl ändå öppen beta imorrn va?
70€ för ett CoD spel är inte aktuellt.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Så sugen på att testa. Men det är väl ändå öppen beta imorrn va?
70€ för ett CoD spel är inte aktuellt.

Stämmer bra! Bara att vänta till imorgon kväll. Tror betan är öppen till måndag kl 19 sen om jag minns rätt

Medlem

Det är riktigt skoj faktiskt. Har alltid varit en BF kille och inte gillat COD alls då det känts så overkligt när man rör sig så snabbt och kastar sig runt på banan men i detta har dom verkligen fått till en bra balans. Känns som ett Battlefield Light. Lika kul att köra över fienderna med jeepen som i BF

Betydligt mer polerat än t.ex. 2042 betan var. Visst det kraschar enstaka gånger när man laddar banan (på PC iaf) men
annars känns det riktigt bra, inga direkta stora buggar vad jag sett.

Medlem
Skrivet av koleny:

Sorry, plockade nyckeln och testade lite imorse! Tänkte testa lite efter jobbet innan jag tar tåget till storstan :'(

Haha, trevlig helg!

1
Skriv svar