Fredagsrys! Groteska miljöer och gruvliga pussel i Scorn

Robot
Fredagsrys! Groteska miljöer och gruvliga pussel i Scorn

Åtta minuter från prologen.

#scorn


Medlem

Av bara vackra miljöer gör sig inget bra spel.

Men vackra miljöer har dom.

Känner en liknande skepsis inför det här spelet som Atomic Heart, dock.
Att det enda dom egentligen visat är att dom kan göra väldigt bra grafik på en liten budget.

Hä räcker inte

I nån mån känns det nästan kontraproduktivt att som indieutvecklare satsa på high fidelity som huvudsakliga säljargument... Då det är i huvudsak quote unquote High Fidelity som kostar massa pengar för AAA-utvecklare.

Man ser ju sällan indiefilm som försöker utmärka sig med sin jävligt maffig CGI osv.. Av goda skäl.


signatur

subterranean homesick alien

It's not a lake, it's an ocean

Stämningen finns där. Nästan lite Gears-vibbar bitvis. Men det ser bara inte särskilt kul ut.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Medlem

Kommer spela igenom det på gamepass bara för att uppleva miljöerna och stämningen. Räcker gott som anledning för mig i det här fallet.

Medlem

fan pussel...

Medlem

Blev så sjukt besviken på när dom efter alla teasers (som verkade awesome) visade gameplay och det var ett myst spel. Fy fan säger jag bara... Var taggad som fan och besvikelsen bara rann ner över hela mig

Medlem

Väntar på recensioner innan jag dissar.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Inaktiv

Riktigt coola miljöer. Älskar body-horror.
Men ser inte så roligt ut. Har inte tålamod för pussel längre.
Men vem vet.

Medlem

Klarar inte se en trailer inspelad med en handkontroll som input.

Finns inget naturligt med rörelser på en joystick. Förstör all inlevelse omedelbart :/

Medlem

Blir ett riktigt skräckspel med dendär mängden motion blur.

Inaktiv

Såg Alanah Pearce spela början av detta och det ser så jävulskt tråkigt ut. Kanske kommer igång senare. Men finns nog en del som kommer tycka detta är nice, alla spel behöver ju inte vara pang pang.

1
Skriv svar