Officiell tråd: The Diofield Chronicle

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Tack för en trevlig kväll och grattis till @Soulless som vann kvällens give away. Trevligt att ha @Nikture i chatten. Jag kommer defintivt spela vidare. Mysigt spel!

Otroligt trevlig stream, tack själv @Wakkaah ! Och grattis @Soulless till en kopia av spelet, rapportera gärna vad du tycker om det här i forumet!


signatur

Community manager på PLAION (Deep Silver, Ravenscourt, Prime matter, Square Enix, Sega etc).

Medlem

Har helt missat dethär men ser ju onekligen intressant ut ☺️ Blir att testa när lillan sover ikväll!

Chefredaktör

Friendly Reminder #2:
Alla som är med och diskuterar i denna tråd är med i utlottningen av en fullversion av The Diofield Chronicle!
Tävlingen avslutas under måndagen den 26/9! Lycka till!

Medlem

Det här har jag helt missat! Jag längtar efter att få komma hem från jobbet så att jag kan testa det!

Medlem

Ni som testat demot men inte postat något än: vore kul att höra era tankar! Vad gillade ni? Vad var mindre bra? Hur är striderna, grafiken, karaktärer osv? Samt: är det någon som testat det på Steam Deck?


signatur

Community manager på PLAION (Deep Silver, Ravenscourt, Prime matter, Square Enix, Sega etc).

Medlem
Skrivet av nikture:

Otroligt trevlig stream, tack själv @Wakkaah ! Och grattis @Soulless till en kopia av spelet, rapportera gärna vad du tycker om det här i forumet!

Var så trött i slutet av streamen att jag inte hängde med på att jag faktiskt vann

Ska just sätta mig och ladda ned spelet, ska gotta ned mig i det i helgen så får jag återkomma med en åsikt till veckan!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det här får testas!☺️

Moderator
Skrivet av Soulless:

Var så trött i slutet av streamen att jag inte hängde med på att jag faktiskt vann

Ska just sätta mig och ladda ned spelet, ska gotta ned mig i det i helgen så får jag återkomma med en åsikt till veckan!

Hehe grattis igen!

Medlem

Spelade precis 40min av demot (Min 1,5åring ville ha min uppmärksamhet sen) och måste säga att detta känns riktigt lovande ☺️ Ska fortsätta när jag lyckats natta henne sen men som det känns just nu så kommer nog detta helt klart införskaffas vid ett framtida tillfälle 😁

Medlem

Det här var ju riktigt mysigt, kanske blir ett köp vad det lider.

Medlem

Spelade demot och verkar vara ett mysig spel, gillade triangle strategy på switchen och detta påminner lite om triangel men lite enklare.

Tor
Medlem

Spelat lite till på demot, osäker på om striderna kommer att hålla hela vägen ut (de är lite enkelt uppbyggda). Kan säkert vara skoj ett tag och jag tycker att det är lite skönt på ett sätt med ett inte jättevanlig twist på strategiskt jrpg. Jag lär ta mig an fullversion så småningom, osäker på om det är värt fullpris för mig dock så därav avvaktar jag.

Tor
Medlem

Blev det något ex av spelet utlottat i tråden fressten? Mest nyfiken eftersom jag inte sett något 🙂

Medlem
Skrivet av Tor:

Blev det något ex av spelet utlottat i tråden fressten? Mest nyfiken eftersom jag inte sett något 🙂

Yes jag vet att redaktionen är på det! Kommer uppdatering snart!


signatur

Community manager på PLAION (Deep Silver, Ravenscourt, Prime matter, Square Enix, Sega etc).

Chefredaktör
Vinnare dragen!

Grattis till @Lauchen!
Skicka mig ett PM och berätta vilken plattform du vill spelet till.
Stort tack till alla andra som var med ock snackade Diofield! <3

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Grattis till @Lauchen!
Skicka mig ett PM och berätta vilken plattform du vill spelet till.
Stort tack till alla andra som var med ock snackade Diofield! <3

Vad kul! Stort tack 🙏

12
Skriv svar