Spelkonserten Score kommer till Stockholm i februari

Robot
Spelkonserten Score kommer till Stockholm i februari

Och biljetterna är nu släppta.

#nyhetstips


Medlem

Jag ska dit Var ett tag sedan jag var på en spel-musik-konsert, men de är alltid trevliga. Hoppas på en del nostalgi också, med nya tappningar på gamla klassiker från 80 och 90-talet, inte bara musik från nya spel som redan har symfoni-musik i spelet.

Skribent
Skrivet av aasecond:

Jag ska dit Var ett tag sedan jag var på en spel-musik-konsert, men de är alltid trevliga. Hoppas på en del nostalgi också, med nya tappningar på gamla klassiker från 80 och 90-talet, inte bara musik från nya spel som redan har symfoni-musik i spelet.

Kul! Jag gick en hel del på Play! och Distant Worlds när de började komma till Sverige, och det var verkligen sjukt häftiga upplevelser.

Inaktiv

Nostalgiasm. Någon som har en go playlist på Spotify?

Medlem

Här är hela konserten från förra gången Score turnerade, man kan nog räkna med att det blir några repriser till utöver The Dragonborn Comes som nämndes i artikeln.

Medlem

Alla borde se—eller snarare höra—detta! Men vänta gärna med att köpa biljetter tills jag har min och ungarnas i hand.


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Aldrig varit på spelkonsert och försöker få med mig brosan å hans respektive, tror inte dom blir besvikna om dom hänger på!

Medlem

Såg deras konsert i Umeå 2020, var så jäkla bra:)

Medlem

Jag har varit en gång men går mer än gärna igen. Lite långt till Sthlm dock. 2012 var jag i Jönköping och det var heöt fantastiskt! Orvar är ju underbar dessutom.

Medlem

Galet bra ljud i Berwaldhallen också. En upplevelse i sig!


signatur

Konsolgubbe

1
Skriv svar