Jag mår lite dåligt

Medlem
Jag mår lite dåligt

Idag är det verkligen en av de där dagarna, ni vet. Helt sjukt, första gången jag upplever det.

Vad gör jag, Prozac?

Medlem

Jag är med hemma ifrån jobbet
jag är den sjukaste i helaste världen!! afrikanska barn har ingen aning om vad det innebär för en nordiskman att bli förkyld!
Hunger, krig? tsssssss....

(älskar å vara kille, alltid så synd om en när man är sjuk )


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Krishantering!!!!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Warm beer, cold women, I just don't fit in - every joint I stubled into tonight, that's just how it's been.

Been there done that.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av xhosa:

Idag är det verkligen en av de där dagarna, ni vet. Helt sjukt, första gången jag upplever det.

Vad gör jag, Prozac?

Vadå har du feber? Eller något i den stilen, det går över.:D


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av xhosa:

Idag är det verkligen en av de där dagarna, ni vet. Helt sjukt, första gången jag upplever det.

Vad gör jag, Prozac?

Vadå har du feber? Eller något i den stilen, det går över.:D

Prozac är väll antidepressivt?

Att vara ute och röra på sig tycker jag kan ge en skön boost ibland. Det frigör endorfin om inget annat. Men det lär väll inte hjälpa om du ligger i fosterställning under bordet direkt...


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Det som inte går att supa bort, det får man dras med.

Medlem

Som tidigare sagt i tråden så hjälper det ofta att gå ut o röra på sig :heart:

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Det som inte går att supa bort, det får man dras med.

Mitt grafikkort dog idag så jag funderar starkt på att ta till flaskan.

Medlem

Bara att låta dagen gå men en promenad eller styrketräning brukar hjälpa. Gör en fin middag åt dig själv med nån smaskig efterrätt. Eller leta fram något i spel/musik/film/bok-väg som kan sysselsätta dig. Eller gör något mindre spännande. Typ städa och diska, så har du i.a.f. inte slösat bort dagen under bordet eller var det nu var du gömde dig

Medlem

Var glad över att du upplevt en sådan dag, nu kommer du vara jävla mycket lyckligare varje dag när du mår bra och lättare förstå hur folk som mår väldigt dåligt har det. Se det som en erfarenhet.

Personligen har jag en jävla huvudvärk som jag inte kan bli av med hehe

Medlem

Ja det är ju saint patrick's day idag så varför inte ta lite whisky;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Fille_H:

Ja det är ju saint patrick's day idag så varför inte ta lite whisky;)

Jaha, det är DÄRFÖR jag har haft ett otroligt sug efter Guinness hela dagen

Medlem
Medlem
Skrivet av xhosa:

Idag är det verkligen en av de där dagarna, ni vet. Helt sjukt, första gången jag upplever det.

Vad gör jag, Prozac?

nu vet inte jag varför du mår så dåligt just idag

men för vissa kan det vara bra att få prata ut med någon man kan lita på

andra har inte lika lätt att prata om saker som är jobbiga, då är det lite mer problem specielt om det går för långt
ända tipset jag kan ge är att försöka putta bort alla jobbiga tankar och tänka positivt
efter regent så kommer solsken som dem säger

att ta en promenad har aldrig hjälpt mig, men det ska tydligen vara en ganska bra medicin för en hel del, men att aktivera sig är helt klart rätt
så träning är en bra grej då koncentrerar du dig på annat medans du gör dig själv en bra tjänst till framtiden

Medlem

Hej, jag mår bra. Det gör inte du.

Medlem

Vi firade faktiskt St. Patricks igår afterall, var aldrig nere på stan dock, tydligen gick det inte korsa Templebar Square för det var så packat överallt, dvs, helt i sin ordning.

Men det blev grilli grill, ungefär 5 kilo kött på tre personer, en stor sallad, aioli, baggar med philly ost på, par flaskor sprit och en massa 360 lirande.

Dagen var räddad

Medlem
Skrivet av xhosa:

Vi firade faktiskt St. Patricks igår afterall, var aldrig nere på stan dock, tydligen gick det inte korsa Templebar Square för det var så packat överallt, dvs, helt i sin ordning.

Men det blev grilli grill, ungefär 5 kilo kött på tre personer, en stor sallad, aioli, baggar med philly ost på, par flaskor sprit och en massa 360 lirande.

Dagen var räddad

fy fan var det folk som firade paddy's day här?

önskade att man själv drog ut, irländarna ska vara roliga att dricka med, men hur många av irlänskt bakgrund finns det här egentligen hehe

Medlem

Man behöver inte vara irländare för att dricka whisky:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Klart man firar st. Patty's!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

L0LCATZ

Lösningen på allt tråkigt


signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av xhosa:

Vi firade faktiskt St. Patricks igår afterall, var aldrig nere på stan dock, tydligen gick det inte korsa Templebar Square för det var så packat överallt, dvs, helt i sin ordning.

Men det blev grilli grill, ungefär 5 kilo kött på tre personer, en stor sallad, aioli, baggar med philly ost på, par flaskor sprit och en massa 360 lirande.

Dagen var räddad

fy fan var det folk som firade paddy's day här?

önskade att man själv drog ut, irländarna ska vara roliga att dricka med, men hur många av irlänskt bakgrund finns det här egentligen hehe

Det underlättar om man bor i Dublin

Medlem

bor du i dublin?

1
Skriv svar