Att få vuxna män att gråta (MCU spoiler).

Fragtjuv
Att få vuxna män att gråta (MCU spoiler).

signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Synd att det är två år tills filmen släpps för jag vill se den nu. För övrigt tycker jag att Ryan är ett geni när det kommer till marknadsföring.


signatur

PSN: OAKTHYR

Fragtjuv
Skrivet av OAKTHYR:

Synd att det är två år tills filmen släpps för jag vill se den nu. För övrigt tycker jag att Ryan är ett geni när det kommer till marknadsföring.

Ja, det håller jag med om.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Skribent

Jag gillar Ryan Reynolds och tycker han passar Deadpool som handen i handsken - men för den sakens skull gillar jag inte karaktären så värst mycket.

Humorn räcker inte för att bära upp en hel film i min mening - som tur är så bjuder ju DP-filmerna på otroliga actionsekvenser som räddar filmerna, men tramset förstör mer än det tillför. Av samma anledning gillar jag inte den senaste Thor-filmen lika mycket som Ragnarök

Jag tror att Deadpool hade passat bättre som en sidokaraktär i en mer seriös film, vilket detta kanske blir?

Med tanke på den svart/grå dräkten som syns i klippet + Hugh Jackmans Wolverine finns det ju en möjlighet att filmen handlar om Weapon X

Men.... Innebär inte detta också

att Wolverine också finns i MCU - blir det inte rörigt om dom planerar att recasta honom med en ny skådespelare inom en relativt snar framtid?

Fragtjuv
Skrivet av Jonas Vågström:

Jag gillar Ryan Reynolds och tycker han passar Deadpool som handen i handsken - men för den sakens skull gillar jag inte karaktären så värst mycket.

Humorn räcker inte för att bära upp en hel film i min mening - som tur är så bjuder ju DP-filmerna på otroliga actionsekvenser som räddar filmerna, men tramset förstör mer än det tillför. Av samma anledning gillar jag inte den senaste Thor-filmen lika mycket som Ragnarök

Jag tror att Deadpool hade passat bättre som en sidokaraktär i en mer seriös film, vilket detta kanske blir?

Med tanke på den svart/grå dräkten som syns i klippet + Hugh Jackmans Wolverine finns det ju en möjlighet att filmen handlar om Weapon X

Men.... Innebär inte detta också

att Wolverine också finns i MCU - blir det inte rörigt om dom planerar att recasta honom med en ny skådespelare inom en relativt snar framtid?

Ja. Man får väl se hur de löser det där. De har ju fepplat en del med parallella universum den senaste tiden.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Fragtjuv
Skrivet av Snake Plissken:

De är ju onekligen väldigt tidigt ute men den här marknadsföringen gillar jag.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Det kommer att bli så sjukt bra!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Jag gillar Ryan Reynolds och tycker han passar Deadpool som handen i handsken - men för den sakens skull gillar jag inte karaktären så värst mycket.

Humorn räcker inte för att bära upp en hel film i min mening - som tur är så bjuder ju DP-filmerna på otroliga actionsekvenser som räddar filmerna, men tramset förstör mer än det tillför. Av samma anledning gillar jag inte den senaste Thor-filmen lika mycket som Ragnarök

Jag tror att Deadpool hade passat bättre som en sidokaraktär i en mer seriös film, vilket detta kanske blir?

Med tanke på den svart/grå dräkten som syns i klippet + Hugh Jackmans Wolverine finns det ju en möjlighet att filmen handlar om Weapon X

Men.... Innebär inte detta också

att Wolverine också finns i MCU - blir det inte rörigt om dom planerar att recasta honom med en ny skådespelare inom en relativt snar framtid?

Well du kan inte jämföra Love & Thunder med Deadpool filmerna, dels för regissören (av love & thunder) har inte en aning om karaktärerna, och aldrig sett dom tidigare filmerna eller har läst serietidningarna.

Medlem

Det är lysande! Vilket radarpar.

Skribent
Skrivet av Rakoon:

Well du kan inte jämföra Love & Thunder med Deadpool filmerna, dels för regissören (av love & thunder) har inte en aning om karaktärerna, och aldrig sett dom tidigare filmerna eller har läst serietidningarna.

Okej, jag håller med om att en rak jämförelse är orättvis - den enda sak dom har gemensamt i min bok är onödigt mycket trams.

Om vi ska jämför vilken tolkning som är mest trogen serieförlagan vinner Deadpool utan problem!

Reynolds DP är verkligen on point, fullständigt klockren och Taikas Thor helt uppåt väggarna dålig tack vare flams-manuset som Hemsworth tvingas jobba med. För hans tidigare Thor, och framförallt i Infinity War, rockar tycker jag

1
Skriv svar