WoW-spelare når level 80 i Lich King – på 9 timmar!

Robot
WoW-spelare når level 80 i Lich King – på 9 timmar!
Medlem

Det är inte lätt att acceptera att man inte kan leva upp tills hans nivå. Man kan behöva stöd vid en sån realisation.

Inaktiv

Tjaaa, man behöver bara ta ledigt från jobbet en dag. Sen kan man återgå. Andra stretar på i flera veckor.

Medlem

Hur fan är det här ens möjligt?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Hur fan är det här ens möjligt?

Expansionen släpptes 14 år sen!!! Han/Hon/Hen har haft gott om tid att lära sig rutter och hur man snabbast levlar


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Skulle vart intressant att få se nån sträcksända hela processen från level 70 till 80 på så kort tid på Twitch eller youtube. Riktigt galet att man kan göra det så snabbt om man gör det på rätt sätt

Medlem

Har inte spelat något sedan man skrev in /played i chatten. Var faktiskt hemskt att se hur mycket tid man hade slösat bort på ett spel.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Har inte spelat något sedan man skrev in /played i chatten. Var faktiskt hemskt att se hur mycket tid man hade slösat bort på ett spel.

Hehe, jo.

Men tänk om du kunde se vad folk har /played framför TVn. Känns ändå mer värt på nått nått sätt att ha tiden i ett socialt datorspel än ett tv-program / film.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Har inte spelat något sedan man skrev in /played i chatten. Var faktiskt hemskt att se hur mycket tid man hade slösat bort på ett spel.

Vad är en upplevelse? Vad är slösat?

Medlem
Skrivet av Exxo:

Har inte spelat något sedan man skrev in /played i chatten. Var faktiskt hemskt att se hur mycket tid man hade slösat bort på ett spel.

Vet att jag innan första avbrottet under Cataclysm hade jag närmare +600 dagar i spelet. Började igen under WoD och höll sig i ungefär 1,5år och inte spelat sedan dess.

Måste dock säga att jag inte ångrar någon tid i spelet borrsett från en liten del under PvP när BGs och ranks kom ut. Grindade till Field Marshal (näst högsta ranken) innan jag slutatde och vår premade körde upp 3 Grand Marshals under den tiden (Valde sluta då som druid fanns det inget som GM kunde ge). Men 11-12 timmar PvP om dagen i veckor i sträck var inte hälsosamt även om det var kul.

Det var dock min väg in på seriös raiding då folk i vår premade rekommenderade mig till guildetoch personerna jag spenderade resten av min tid i WoW med vilket är närmare 7 år.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Har inte spelat något sedan man skrev in /played i chatten. Var faktiskt hemskt att se hur mycket tid man hade slösat bort på ett spel.

Time you enjoy wasting is not wasted time.

Medlem
Skrivet av johanAndersson:

Det är inte lätt att acceptera att man inte kan leva upp tills hans nivå. Man kan behöva stöd vid en sån realisation.

Nå upp till hans nivå? Som jag fattat det så fick han väl summons överallt osv? Haha.

Medlem

Svensk är han också

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Hur fan är det här ens möjligt?

Skrivet av Meurik:

Expansionen släpptes 14 år sen!!! Han/Hon/Hen har haft gott om tid att lära sig rutter och hur man snabbast levlar

Alltid relevant


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Rubrik

Kan ju säga att jag själv är inte imponerad direkt.. Sånt här sker hela tiden vid varje expac så man vet ju hur det görs. Om jag tänker lite tror jag till o med Athene gjorde nått liknande när Wrath/Tbc släpptes. Asso det jag menar är att om jag får betalt för att spela wow, nån vill att jag powerlevlar till 80 hade jag googlat lite, hört om det finns kompisar som hjälper mig , sen stå o farma samma mobs hela tiden eller vad det är för taktik dom använder. Jävligt säker på att det står om man googlar. Jag har inte slagit rekord däremot men rekord med råge för min vanliga levelling hastighet iaf

Medlem
Skrivet av MegaBlaff:

Time you enjoy wasting is not wasted time.

Aa man kan ju trösta sig med att wow är lite lagspel så bra såhär teamwork o lära sig det innan man hamnar i arbetslivet.. Däremot så man kan väl ångra att man spelade så mkt wow. Men trösta sig med punkten jag skrev iaf

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Skulle vart intressant att få se nån sträcksända hela processen från level 70 till 80 på så kort tid på Twitch eller youtube. Riktigt galet att man kan göra det så snabbt om man gör det på rätt sätt

Är förvånad om han inte livestreamade hela levelling grejjen faktiskt. Slutet finns ju på twitch klipp så antar hela hans stream visar när han går från 70-80. När du ser det kommer du inte vara så jätteimponerad längre. Tror det är ganska lätt, men du behöver hjälp av andra spelare som hjälper dig. Däremot försöka ta 70-80 helt själv kanske hade imponerat på mig.

Medlem

Såå han fuskade. Uum varför gratulerar man :S

Medlem

Tekniskt sett är det 'world 199 999 999 999 999 999th'.

Orka sitta och peppa på "world first" till ett spel från 2008 - move on.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Vad är det för grindområde som användes?

Medlem

Lvlandet är en av det roligaste sakerna så jag fattar inte att man vill spela på det här sättet. Men jag gissar att spela för att ha det roligt är väldigt gammal modigt.

Medlem
Skrivet av Kexchexx:

Är förvånad om han inte livestreamade hela levelling grejjen faktiskt. Slutet finns ju på twitch klipp så antar hela hans stream visar när han går från 70-80. När du ser det kommer du inte vara så jätteimponerad längre. Tror det är ganska lätt, men du behöver hjälp av andra spelare som hjälper dig. Däremot försöka ta 70-80 helt själv kanske hade imponerat på mig.

Ja, det låter troligt. Han skriver ju dessutom i sitt twitterinlägg ett tack till alla som hjälpt till:)

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Vad är det för grindområde som användes?

Spelaren ska kanske ha livestreamat en del av sin levelprogress! Har inte inte sett själv, men ska kolla sen. Jag förmodar att det är Elwynn forest...

Medlem
Skrivet av Kexchexx:

Kan ju säga att jag själv är inte imponerad direkt.. Sånt här sker hela tiden vid varje expac så man vet ju hur det görs. Om jag tänker lite tror jag till o med Athene gjorde nått liknande när Wrath/Tbc släpptes. Asso det jag menar är att om jag får betalt för att spela wow, nån vill att jag powerlevlar till 80 hade jag googlat lite, hört om det finns kompisar som hjälper mig , sen stå o farma samma mobs hela tiden eller vad det är för taktik dom använder. Jävligt säker på att det står om man googlar. Jag har inte slagit rekord däremot men rekord med råge för min vanliga levelling hastighet iaf

Han blev bannad för att de använde mob tagning, om jag minns rätt.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Han blev bannad för att de använde mob tagning, om jag minns rätt.

Jo det minns jag att det var något dylikt nu när du säger det, blev väl bannad eller nått vid 78-79 tror jag? Haha

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Ja, det låter troligt. Han skriver ju dessutom i sitt twitterinlägg ett tack till alla som hjälpt till:)

Körde han på gehennas? Blev iaf en notfication i min chatt för realm first lvl 80. Var väl inne typ kl 9 kske. Var iaf en blood elf paladin så det kanske var han

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Såå han fuskade. Uum varför gratulerar man :S

Vadå fusk? Bara för att Blizzard har patchat bort möjligheten som han hade så betyder inte att han fuskade.
Exploiten fanns redan i spelet. Är väl Blizzards fel i såna fall.

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Tekniskt sett är det 'world 199 999 999 999 999 999th'.

Orka sitta och peppa på "world first" till ett spel från 2008 - move on.

Du verkar ha missat hur populärt speedruns är.
Det är ju väldigt vanligt på äldre spel som Mario64, Zelda som är över 20 år gamla.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Vadå fusk? Bara för att Blizzard har patchat bort möjligheten som han hade så betyder inte att han fuskade.
Exploiten fanns redan i spelet. Är väl Blizzards fel i såna fall.

En exploit som kringgår system är att fuska. Spelaren visste detta och utnyttjade detta. Folk har blivit bannade för sånt innan.

12
Skriv svar