Skull and Bones försenas i sista stund

Robot
Skull and Bones försenas i sista stund

Ska nu inte släppas förrän nästa år.

#Skull-and-bones, #Ubisoft


Medlem

Duke Nukem all over again…😂😂😂

Medlem

Det är lugnt! Jag har sea of thieves istället.

Medlem

Troligen funkar inte spelet och de är rädda att göra en cyberpunk... för nära årsslutet för att hinna fixa det, för långt till årsslutet för att komma undan med det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Är det ens någon som ha det här spelet?
Tror nog sällan jag sett ett företag kämpa så hårt i motvind (höhö för man har segel..) med att blåsa liv i en hype för ett spel som ingen vill ha typ

Gnällkuk

Äntligen en försening på ett spel man inte bryr sig om!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Försiktigt taggad på detta spel, vill invänta reviews och lite mer riktig gameplay ifrån det först. Tror dock att det inte är något för mig då jag enbart vill ha PvE, Coop och inte alls PvP.

Inaktiv

Det står inte i artikeln men detta försenas alltså för andra gången. Tror inte det går att reparera det här sjunkande skeppet.

Medlem
Skrivet av PontusT:

Är det ens någon som ha det här spelet?
Tror nog sällan jag sett ett företag kämpa så hårt i motvind (höhö för man har segel..) med att blåsa liv i en hype för ett spel som ingen vill ha typ

Jag vill gärna ha om det finns pve utan att behöva hålla på med pvp
Men är det att man måste pvp så nej

Skribent
Skrivet av anon_332538:

Det står inte i artikeln men detta försenas alltså för andra gången. Tror inte det går att reparera det här sjunkande skeppet.

Det har försenats betydligt fler gånger än två. Det var ursprungligen tänkt att släppas 2018-2019.

Medlem

BRA DÄR, försena alla jävla spel så dem funkar när dem släps, väntar hellre 2 år längre än det släps ofärdigt.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ni som provade betan som var för någon vecka sedan, vad tyckte ni om spelet i sitt dåvarande skick?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av miffot:

BRA DÄR, försena alla jävla spel så dem funkar när dem släps, väntar hellre 2 år längre än det släps ofärdigt.

Kommer släppas ofärdigt ändå, tyvärr.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Jag vill gärna ha om det finns pve utan att behöva hålla på med pvp
Men är det att man måste pvp så nej

Det är väl sagt att det skulle vara fokus på pvp vill jag minnas.

Medlem
Skrivet av anon_332538:

Det står inte i artikeln men detta försenas alltså för andra gången. Tror inte det går att reparera det här sjunkande skeppet.

Fast här klev kaptenen av för länge sedan...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Ni som provade betan som var för någon vecka sedan, vad tyckte ni om spelet i sitt dåvarande skick?

Uppenbarligen var det så mycket spel att spelet fick skjutas fram flera månader


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Jag vill gärna ha om det finns pve utan att behöva hålla på med pvp
Men är det att man måste pvp så nej

PvE/PvP kan man välja när man startar spelet.

Medlem

Allt jag vill ha är ett nytt bra piratspel. Jag ser tyvärr ingen framtid alls för detta spelet, så lila bra att de släpper det med en gång och får det överstökat lol.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Dom vill inte släppa det tillsammans med God of War helt enkelt.

Medlem
Skrivet av PontusT:

Det är väl sagt att det skulle vara fokus på pvp vill jag minnas.

Ja de har varit väldigt otydlig med allt det.
Men kanske missat något där de sagt rakt ut hur det ska funka med pve/pvp? För jag vet de sagt de ska ha både

Skrivet av Smerof:

PvE/PvP kan man välja när man startar spelet.

Så man kan välja pve och aldrig behöva kastas in i pvp?

Inaktiv
Medlem

När de hade gameplay reveal av det så blev man väldigt besviken då spelet ser gammalt och stelt ut samt skeppsfysiken att man kan vända på en femöring bara är off.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Ja de har varit väldigt otydlig med allt det.
Men kanske missat något där de sagt rakt ut hur det ska funka med pve/pvp? För jag vet de sagt de ska ha både

Så man kan välja pve och aldrig behöva kastas in i pvp?

Japp, dock inte testat exakt hur det fungerar 🙈

Inaktiv
Skrivet av Jonny Myrén:

Det har försenats betydligt fler gånger än två. Det var ursprungligen tänkt att släppas 2018-2019.

Jaha så du visste ? Tänker att det är relevant och uppseendeväckande.

Skribent
Skrivet av anon_332538:

Jaha så du visste ? Tänker att det är relevant och uppseendeväckande.

Absolut, det var därför jag benämnde det som ett "evighetsprojekt"

Medlem
Skrivet av PontusT:

Är det ens någon som ha det här spelet?
Tror nog sällan jag sett ett företag kämpa så hårt i motvind (höhö för man har segel..) med att blåsa liv i en hype för ett spel som ingen vill ha typ

Ingen vill ha? Detta spel ser ju sjukt jävla bra ut på alla fronter.

Kolla cinematics och trailers igen. Jag ser mer fram emot detta spel än nästa elder scrolls, gta, zelda, god of war och diablo.

Medlem

Tror detta kommer floppa stenhårt! Ser inte ens kul ut på trailer.

Medlem

Vet inte vad jag skall tro om detta spel men det är bra att dom väntar med att släppa spelet så när det släpps skall det fungera.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Tappa ALLT intresse efter gameplayn dom visade, så gör inte mig något

Medlem

Jag ser fortfarande fram till spelet, -gamla Pirates till Amiga är det som får mig att vilja tro på detta projekt.

12
Skriv svar