450 spel reas ut i Playstation Store

Skrivet av Bullen86:

EAplay ingår i GP, och Ubisoft Classics ingår i PS+extra.

I våras var jag intresserad av Jedi Fallen, visade sig att 3 månaders EAplay, kom på kampanj för 40 kr, med min egen rabatt från Benify, så blev det 28 kr. Jag spelade inte bara Jedi Fallen, utan bägge Unravel-spelen samt Mirrors Edge-spelen. Hade chansen att spela om Mass Effect remaster serien, men pallade inte. Alltså betalade jag 5,6 kr/spel, billigare än så kan det fan inte bli.

Är man tillräckligt smart så kan man komma undan jävligt billigt.

Inte dom fylla prenumerationerna.. så då blir det åter igen endast 1st till


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Inte dom fylla prenumerationerna.. så då blir det åter igen endast 1st till

For fuck sake! Det är ingen som tvingar dig att köpa någon tjänst, gör vad fan du vill. Vill du hellre köpa fullprisspel, varsågod, eller vill du hellre vänta in en rea, varsågod, alternativen finns. Du flyttar på målposten varje gång jag ger dig billiga exempel, men man kan tro att du vill ha allting gratis eller nåt... Idag kan du inte ens få tre cheeseburgare från BK för 28 kr.

Skrivet av Bullen86:

For fuck sake! Det är ingen som tvingar dig att köpa någon tjänst, gör vad fan du vill. Vill du hellre köpa fullprisspel, varsågod, eller vill du hellre vänta in en rea, varsågod, alternativen finns. Du flyttar på målposten varje gång jag ger dig billiga exempel, men man kan tro att du vill ha allting gratis eller nåt... Idag kan du inte ens få tre cheeseburgare från BK för 28 kr.

Behöver inte bli sur, är ju trots allt DU som ifrågasätter att nån som troligen känner sej nöjd med att ha endast 1st av en sak och inte mer.
Du får har hur många du vill, gå du och ta Amazons prenumeration om du vill, ta du även Nintendos eller kanske Stadias också, Apple har säkert en med, men varför ifrågasätta folk som nöjer dej med 1st!?!


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Behöver inte bli sur, är ju trots allt DU som ifrågasätter att nån som troligen känner sej nöjd med att ha endast 1st av en sak och inte mer.
Du får har hur .pnga du vill, gå du och ta Amazons prenumeration om du vill, ta du även Nintendos eller kanske Stadias också, Apple har säkert en med, men varför ifrågasätta folk som nöjer dej med 1st!?!

🤣🤣🤣 Har aldrig sagt att du ska köpa flera tjänster, jag nämnde två tjänster GP och PS+ extra, medans det är du som lägger till nya tjänster hela tiden i varje nytt inlägg av någon anledning, vad är vi uppe i nu tack vare dig, 7-8 tjänster? Det räcker, kommer inte svara dig längre hahahaha

Jisses!

Skrivet av Bullen86:

🤣🤣🤣 Har aldrig sagt att du ska köpa flera tjänster, jag nämnde två tjänster GP och PS+ extra, medans det är du som lägger till nya tjänster hela tiden i varje nytt inlägg av någon anledning, vad är vi uppe i nu tack vare dig, 7-8 tjänster? Det räcker, kommer inte svara dig längre hahahaha

Jisses!

Haha ja dock sa du att där endast fanns 2st premunationer när jag sa hur många gånger skall man ta 1st till

Här:

Skrivet av Bullen86:

Det finns två stycken liknande tjänster just nu, så jävla farligt är det väl inte? Vi snackar inte om fem-sex olika streamingtjänster, då hade jag förstått din reaktion.

så ganska komiskt att du skrattar å har dej mot mej så när jag visar fler så helt plötsligt så säger så.. men din sägelse är fortfarande varför inte 1st till


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Jag har inte spelat det sedan det var nytt och det har troligen inte åldrats väl men jag fick lite sug att köpa Duke Nukem 3D: 20th Anniversary World Tour för 20 kronor.

Medlem

Om ett spel kostar 500kr så är det fasen inte rea spelar ingen roll om spelet kom igår!

Medlem

En anledning till att många spel är förhållandevis dyra på rea är att det är "Digital Deluxe"-versioner som reas ut, inte basversioner. Dessa är i regel inget att ha så reorna blir skit. Själv har jag skivläsare i min PS5 och köper billiga storspel på skiva och säljer vidare när jag är klar.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Skrivet av Bullen86:

Ok... Jag vet inte om jag förstår din logik riktigt...för det är exakt det du gör för GP.

Du har inga problem att prenumera på GP, förmodligen under ett par år med gold-tricket, där tredjepartspel även tas bort efter en tid. Men du har problem att prenumera på PS+ extra, en månad för ca 150 kr, istället för att behöva lägga ut pengar på priserna ovan? Just nu är det ingenting som indikerar på att de exklusiva spelen kommer försvinna från tjänsten, då de utgör grunden. Bli inte sedan förvånad om det kommer en BF rea på tjänsten.

Gör du likadant med streamingtjänster, Netflix, HBO?

Om jag redan pröjsar för en tjänst och därigenom har nog med spel för att fylla min fritid så skaffar jag endast enstaka spel som intresserar mig på andra plattformen.

Och då jag har både pc och xbox lir på gamepass, samt att jag redan körde den när ps plus mega deluxe kom så är det en no-brainer. Jag betalade ju redan pengar till ps per månad för ps+.


signatur

1338 - One Step Above

Avstängd

Tråden har spårat ur -_-

12
Skriv svar