Deus Ex 3 - ny trailer och namnbyte

Robot
Medlem
Deus Ex 3 - ny trailer och namnbyte

Alltså jag skrattade över hur löjlig den var. Och den toppar på slutet, världens tuffaste brillor!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jaha, först så ser det ut som något ur Dan Browns böcker sedan så får man känslan av att det kommer bli ett mycket action-orienterad spel.

Fram med video-klipp från gameplay!

Medlem

Cheezy video = Besviken. Kändes mest som et arbetsprov för någon ny 3D-Studio - "Vi kan göra häfiga effekter, vätska, eld och rök!"
Deus-Ex var ett av de bästa spelen någonsin och Deus-Ex Machina var visserligen inte fullt så bra, men jag njöt det (Trots ett protesterande grafikkort) till fullo, så jag är övertygad om att 3'an kommer bli underhållande. Frågan är bara HUR underhållande?

Medlem

Kommer bli nice som fan!
Hoppas det är blodigt á la Soldier of Fortune, skulle vara pricken över i !

Sedan att det är PC-exklusivt är ju bara positivt,
då kan det nog bli riktigt snyggt också


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Såklart 2010 casual land

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Kommer bli nice som fan!
Hoppas det är blodigt á la Soldier of Fortune, skulle vara pricken över i !

Sedan att det är PC-exklusivt är ju bara positivt,
då kan det nog bli riktigt snyggt också

Hoppas du skämtar om Soldier of Fortune.. Deus Ex bör ju för 17 inte vara något "braindead" action-lir.

Det är inte PC-exklusivt..

Medlem

Såg lite dassigt ut faktiskt..


signatur

Have a good time!

Medlem

Fan vilken bra video, E3 kan nog bli jävligt kickass i år.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Bara dom inte tar bort RPG elementen sen bara


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Intetsägande

Medlem

Sjyssta brillor

ro
Medlem

Deus Ex 3...!

Mer mer noir och Gibson än Judge Dread möter Dan Brown..

Medlem

Det där såg intressant ut

Hoppas och räknat såklart med att dom inte plockar bort RPG-elementen, men får gärna göra actiondelen mer FPS/flytande, ettan var ju lite väl stel och "tom atmosfär".

Sen skulle inte jag heller ha något emot om det blev mer blodigt a'la Solider of Fortune - inte menat att gameplay skulle bli som det spelet, utan bara att mord och krig skulle visas mer som ett helvete och psykologiskt knäckande och inte så rent och blodfritt som tidigare.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Var det där Ikarus eller vad?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

vad som gjorde mig rädd var square enix...
jag vill inte ha japanskt jrpg drama i mitt deus ex!

o andra sidan, glasögonen är densamma som i första spelet, så det är inget fel med det oavsett hur fula dom än är.

Medlem

Terminator style...=D

Medlem
Skrivet av Sniper_Nr1:

Bara dom inte tar bort RPG elementen sen bara

Ta bort? Nej nej. Kapa vid fotknölarna? Yesbox.

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Kimpur:

Kommer bli nice som fan!
Hoppas det är blodigt á la Soldier of Fortune, skulle vara pricken över i !

Sedan att det är PC-exklusivt är ju bara positivt,
då kan det nog bli riktigt snyggt också

Hoppas du skämtar om Soldier of Fortune.. Deus Ex bör ju för 17 inte vara något "braindead" action-lir.

Det är inte PC-exklusivt..

Skämtar om SoF?
Jag sa inget om spelstil från SoF. Läs ordentligt!
Jag nämnde bara blodnivån.
Och då syftar jag på första delen av SoF när tarmar och lemmar flyger när man skjuter dom

Edit:
Inte PC-exklusivt? Då lurade FZ mig.
FZ, fixa på en gång!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Kimpur:

Kommer bli nice som fan!
Hoppas det är blodigt á la Soldier of Fortune, skulle vara pricken över i !

Sedan att det är PC-exklusivt är ju bara positivt,
då kan det nog bli riktigt snyggt också

Hoppas du skämtar om Soldier of Fortune.. Deus Ex bör ju för 17 inte vara något "braindead" action-lir.

Det är inte PC-exklusivt..

Skämtar om SoF?
Jag sa inget om spelstil från SoF. Läs ordentligt!
Jag nämnde bara blodnivån.
Och då syftar jag på första delen av SoF när tarmar och lemmar flyger när man skjuter dom

Edit:
Inte PC-exklusivt? Då lurade FZ mig.
FZ, fixa på en gång!

SoF är för blodigt och överdrivet vilket hör hemma mer i arkadliknande spel vilket DX inte bör vara.

Medlem

Tror spelet kommer at gå samma väg som AvP 3 :-/

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Kimpur:

Kommer bli nice som fan!
Hoppas det är blodigt á la Soldier of Fortune, skulle vara pricken över i !

Sedan att det är PC-exklusivt är ju bara positivt,
då kan det nog bli riktigt snyggt också

Hoppas du skämtar om Soldier of Fortune.. Deus Ex bör ju för 17 inte vara något "braindead" action-lir.

Det är inte PC-exklusivt..

Skämtar om SoF?
Jag sa inget om spelstil från SoF. Läs ordentligt!
Jag nämnde bara blodnivån.
Och då syftar jag på första delen av SoF när tarmar och lemmar flyger när man skjuter dom

Edit:
Inte PC-exklusivt? Då lurade FZ mig.
FZ, fixa på en gång!

SoF är för blodigt och överdrivet vilket hör hemma mer i arkadliknande spel vilket DX inte bör vara.

Överdrivet och överdrivet.. enda är väl när gubbarna fastnar i dörrar som stängs i 2an och de exploderar..

Tror på flopp, brukar ju bli så nu för tiden.. vore jävligt kul ändå:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Vad bra att folk inte ser fram emot det, kanske öppnar lite dörrar för överraskningar. Kan inte säga att jag var värst imponerad jag heller iof.

Medlem

Känns som om det inte kommer hålla kvar så mycket från tidigare Deus Ex. Jag tror det blir något i stil med Assassins Creed eller Splinter Cell, dvs 3rd person.

Medlem

Fyfaen vad fjantig video. Det lär väl bli som med Thief: DS, DoW II, AvsP och SupCom 2 - fjantigt och konsolligt.

Medlem

Jag har aldrig lirat ett Deus Ex-spel, skulle jag fattat mer av den sjukt intetsägande trailern om jag hade det?

Trailern var först helt acceptabel - solglasögonen drog ner trailern i skiten dock. Designmässigt förstår jag inte att en snubbe som kan se genom väggar ska behöva solglasögon heller.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Kimpur:

Kommer bli nice som fan!
Hoppas det är blodigt á la Soldier of Fortune, skulle vara pricken över i !

Sedan att det är PC-exklusivt är ju bara positivt,
då kan det nog bli riktigt snyggt också

Hoppas du skämtar om Soldier of Fortune.. Deus Ex bör ju för 17 inte vara något "braindead" action-lir.

Det är inte PC-exklusivt..

Skämtar om SoF?
Jag sa inget om spelstil från SoF. Läs ordentligt!
Jag nämnde bara blodnivån.
Och då syftar jag på första delen av SoF när tarmar och lemmar flyger när man skjuter dom

Edit:
Inte PC-exklusivt? Då lurade FZ mig.
FZ, fixa på en gång!

SoF är för blodigt och överdrivet vilket hör hemma mer i arkadliknande spel vilket DX inte bör vara.

Tänk dig samma gameplay som på DX1 fast då du skjuter dina fiender så är det mycket blod och våld. :$


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Kimpur:

Kommer bli nice som fan!
Hoppas det är blodigt á la Soldier of Fortune, skulle vara pricken över i !

Sedan att det är PC-exklusivt är ju bara positivt,
då kan det nog bli riktigt snyggt också

Hoppas du skämtar om Soldier of Fortune.. Deus Ex bör ju för 17 inte vara något "braindead" action-lir.

Det är inte PC-exklusivt..

Skämtar om SoF?
Jag sa inget om spelstil från SoF. Läs ordentligt!
Jag nämnde bara blodnivån.
Och då syftar jag på första delen av SoF när tarmar och lemmar flyger när man skjuter dom

Edit:
Inte PC-exklusivt? Då lurade FZ mig.
FZ, fixa på en gång!

SoF är för blodigt och överdrivet vilket hör hemma mer i arkadliknande spel vilket DX inte bör vara.

Tänk dig samma gameplay som på DX1 fast då du skjuter dina fiender så är det mycket blod och våld. :$

Överdrivna effekter är för moderna spel och spelare som lider av ADD. Det blir lätt overkligt stökigt och effekterna hamnar i fokus istället för gameplay.. vars brister kanske döljs av alla onödiga överdrivna effekter.

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Kimpur:

Kommer bli nice som fan!
Hoppas det är blodigt á la Soldier of Fortune, skulle vara pricken över i !

Sedan att det är PC-exklusivt är ju bara positivt,
då kan det nog bli riktigt snyggt också

Hoppas du skämtar om Soldier of Fortune.. Deus Ex bör ju för 17 inte vara något "braindead" action-lir.

Det är inte PC-exklusivt..

Skämtar om SoF?
Jag sa inget om spelstil från SoF. Läs ordentligt!
Jag nämnde bara blodnivån.
Och då syftar jag på första delen av SoF när tarmar och lemmar flyger när man skjuter dom

Edit:
Inte PC-exklusivt? Då lurade FZ mig.
FZ, fixa på en gång!

SoF är för blodigt och överdrivet vilket hör hemma mer i arkadliknande spel vilket DX inte bör vara.

Tänk dig samma gameplay som på DX1 fast då du skjuter dina fiender så är det mycket blod och våld. :$

Överdrivna effekter är för moderna spel och spelare som lider av ADD. Det blir lätt overkligt stökigt och effekterna hamnar i fokus istället för gameplay.. vars brister kanske döljs av alla onödiga överdrivna effekter.

Har inte själv provat skjuta någon med hagelgevär i magen (eller någon annanstans heller för den delen),
men jag kan tänka mig att t.ex magen öppnas om man skjuter honom där med en 10-20 hagelkulor


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av arkhanari:

Fyfaen vad fjantig video. Det lär väl bli som med Thief: DS, DoW II, AvsP och SupCom 2 - fjantigt och konsolligt.

DoW II konsolligt hahah


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

123
Skriv svar