Sackboy: A Big Adventure är nästa Playstation-spel till pc

Robot
Sackboy: A Big Adventure är nästa Playstation-spel till pc

Plattformaren kommer till datorer nästa månad.


Medlem

Holy smokes detta är goda nyheter!
Jag lirade detta (eller någon variant av det) på PSP när det begav sig. Så grymt kul och mysigt. Så detta ser jag fram emot!

För övrigt är det riktigt coolt vilka oldies but goldies som kommer nu, bland annat Goldeneye till Xbox här om någon månad eller så.

Redaktör
Skrivet av BillyJoeBob:

Holy smokes detta är goda nyheter!
Jag lirade detta (eller någon variant av det) på PSP när det begav sig. Så grymt kul och mysigt. Så detta ser jag fram emot!

För övrigt är det riktigt coolt vilka oldies but goldies som kommer nu, bland annat Goldeneye till Xbox här om någon månad eller så.

Det här skiljer sig från LPB genom att vara 3d. LPB var ju "2,5D": sidscrollande men med tre steg i djupled. Så det var nog de senare du kört, det här finns bara till PS4/PS5. Men kul spel!


signatur
Medlem

Härligt spel speciellt tillsammans med en vän/partner. Hoppas det stödjer Remote Play.

Medlem

Underbart spel och betydligt roligare än tidigare LBP i min mening. Köpte det för några veckor sen på psn-rean och har skitkul med minstingen här hemma. Rekommenderas starkt!

Gen
Medlem
Skrivet av Brona:

Härligt spel speciellt tillsammans med en vän/partner. Hoppas det stödjer Remote Play.

Hur fungerar co-op? Är det split screen eller kör man tillsammans på skärmen?

Medlem

Känner lite att man skaffade en PS5 helt i onödan efter alla playstation-nyheter till PC. Det jobbiga är dock väntan på IFALL de kommer.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Känner lite att man skaffade en PS5 helt i onödan efter alla playstation-nyheter till PC. Det jobbiga är dock väntan på IFALL de kommer.

Känner du så finns det säkert någon som kan tänka sig att köpa den. Ser fortfarande inte ut som att man bara kan gå in på valfri elektronikkedja och garanterat komma ut med en till Msrp.

Medlem

Brabra!
Ogillar att behöva skaffa konsol bara för att köra ett specifikt spel när man redan har en bra dator.
Börjat bli bättring på det!

Medlem

jag o sonen spelade 5 min.. astråkigt

Medlem
Skrivet av Gen:

Hur fungerar co-op? Är det split screen eller kör man tillsammans på skärmen?

Tillsammans.

Skrivet av joejjeman:

jag o sonen spelade 5 min.. astråkigt

Hur charmigt som helst jö!

Medlem
Skrivet av Gen:

Hur fungerar co-op? Är det split screen eller kör man tillsammans på skärmen?

Man delar samma skärm och kameran zoomar in och ut beroende på var spelarna är. Har för mig att kameran följer spelare 1 så om spelare 2 hamnar för långt utanför skärmen så teleporteras den till spelare 1. Funkar ganska väl vad jag minns.

Gen
Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Tillsammans.

Skrivet av Brona:

Man delar samma skärm och kameran zoomar in och ut beroende på var spelarna är. Har för mig att kameran följer spelare 1 så om spelare 2 hamnar för långt utanför skärmen så teleporteras den till spelare 1. Funkar ganska väl vad jag minns.

Tackar, blir ett köp till PC för att kunna lira med frugan. Har bara en handkontroll till PS5an :/

Medlem
Skrivet av Gen:

Tackar, blir ett köp till PC för att kunna lira med frugan. Har bara en handkontroll till PS5an :/

Körde det också med frun. Blev många skratt speciellt på en galen bana till Brittans Toxic

Medlem
Skrivet av Brona:

Körde det också med frun. Blev många skratt speciellt på en galen bana till Brittans Toxic

Den banan avslutade vi med igår. Underbar😃. Gillar verkligen att de har kända låtar till vissa banor. Genidrag!

1
Skriv svar