Skyrim släppt! (Igen)

Robot
Skyrim släppt! (Igen)
Medlem

Todd gör det igen! Nu får Rockstar se till att släppa GTA 5 någonstans


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Fördel Bethesda mot Rockstar i kampen om den åtråvärda mjölktrofén :P.

Skrivet av Managor:

Todd gör det igen! Nu får Rockstar se till att släppa GTA 5 någonstans

Great minds think alike eller vad de nu brukar säga ;).

Medlem

Hur många gånger hinner dom släppa detta innan Elder Scrolls 6 släpps tror ni? Och hur många gånger kan man släppa detta och det fortfarande är lönsamt 🤔 Ska tillägga att jag köpt det 3 eller 4 gånger själv så troligtvis är jag ju lite delaktig till att Bethesda fortsätter pumpa ut nya versioner av detta spel

Medlem

Kanske värt att lägga till är att Skyrim för första gången kommit som DRM-fritt till gog:
https://www.gog.com/en/game/the_elder_scrolls_v_skyrim_specia...

Detta är stort borde de ha gjort för längesedan men det är en annan sak, bättre sent än aldrig!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Men när släpps det till kylskåp?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Vilken miss, dom skulle ju så klart släppa det vid den 11 november på elvaårsdagen!!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av svampfan:

Hur många gånger hinner dom släppa detta innan Elder Scrolls 6 släpps tror ni? Och hur många gånger kan man släppa detta och det fortfarande är lönsamt 🤔 Ska tillägga att jag köpt det 3 eller 4 gånger själv så troligtvis är jag ju lite delaktig till att Bethesda fortsätter pumpa ut nya versioner av detta spel

De hinner lätt släppa det till åtminstone två framtida generationers konsoler innan sexan kommer.

Medlem
Medlem

Sjukt överpris för att inkorporera några moddar som Bethesda väl själva inte gjort, och ingen ny grafik heller för oss på Switch...

Men kommer likväl köpa uppgraderingen då jag varit sugen ett tag nu på att köra Skyrim igen på Switch, så då vore det ju dumt att inte ladda in lite nya questlines plus fiske mm. för 79 spänn...

1
Skriv svar