Den fysiska versionen av Bayonetta försenas i Europa

Robot
Den fysiska versionen av Bayonetta försenas i Europa

Bayonettas flyg till Europa är försenat.

#Nintendo, #bayonetta


Medlem

Någon som vet vart man kan köpa den fysiska utgåvan?

EDIT: Jaha, nintendo store. Så inte här då med andra ord. Tack Nintendo.

Rant: Nintendo borde skärpa sig och ha en butik för norden. Det är ju som att dem är allergiska mot pengar ibland.

Medlem

Lär ju sälja slut fort, så får väl försöka plocka ett från scalpers på Ebay efteråt istället.

Medlem

Jag har redan köpt det fysiskt tre gånger (PS3, Wii U, Xbox One), det får räcka.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem

För att vara superpetig så finns en japansk collectors edition med fysiska kassetter av både 1 & 2 till Switch om jag uppfattat det hela rätt. Denna dyra utgåva finns idag att köpa på tradera för den med tjock plånbok

Men visst, många versioner av spelet finns det grymt bra spel! Ser fram emot trean nu!

Medlem

Helt ointressant, har båda spelen fysiskt till WiiU redan...

Skribent
Skrivet av Frezy_man:

För att vara superpetig så finns en japansk collectors edition med fysiska kassetter av både 1 & 2 till Switch om jag uppfattat det hela rätt. Denna dyra utgåva finns idag att köpa på tradera för den med tjock plånbok

Men visst, många versioner av spelet finns det grymt bra spel! Ser fram emot trean nu!

Ja, Japan får ju ibland lite unika fysiska versioner. Har för mig det beror på att Japanerna alltid vill ha något lite "extra". Vet att CD-skivor som släpptes där tidigare alltid hade en extra låt unik för Japan av samma anledning.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja, Japan får ju ibland lite unika fysiska versioner. Har för mig det beror på att Japanerna alltid vill ha något lite "extra". Vet att CD-skivor som släpptes där tidigare alltid hade en extra låt unik för Japan av samma anledning.

Ja, när jag bodde där hösten 2010-våren 2011 gick jag ofta runt och kollade i skivbutiker (köpte b.la. Lady Gaga-skivor då) och det fanns alltid med någon bonus-låt. Vilket var najs. Men antar att de släpptes i andra länder som b-sidor till singlar istället.

Skribent
Skrivet av Gertzy:

Ja, när jag bodde där hösten 2010-våren 2011 gick jag ofta runt och kollade i skivbutiker (köpte b.la. Lady Gaga-skivor då) och det fanns alltid med någon bonus-låt. Vilket var najs. Men antar att de släpptes i andra länder som b-sidor till singlar istället.

Jag har för mig avtalen var så att de var rent exklusiva för Japan, så de släpptes inte på några andra urgåvor.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar