Ny trailer för WH40K: Darktide visar upp Zealot: Preacher-klassen

Robot
Ny trailer för WH40K: Darktide visar upp Zealot: Preacher-klassen

En av de klasser vi kan spela som.

#Darktide, #Fatshark, #Wh40k


Medlem

Verkar väldigt rörigt. Men det är kanske så WH40K ska vara?
Jag har alltid varit sugen på att testa något sånt här men vet ej faan. Är det singleplayer?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Verkar väldigt rörigt. Men det är kanske så WH40K ska vara?
Jag har alltid varit sugen på att testa något sånt här men vet ej faan. Är det singleplayer?

Går säkert spela singleplayer, men tanken är väl att det ska spelas 4-player coop typ som Left 4 Dead eller Warhammer Vermintide.

Medlem

Spelet är primärt co-op för 4 spelare, det går såklart att spela single player med bottar eller att fylla ut resterande co-op platser med bottar.
Framgår inte riktigt av dessa klassintron men likt Vermintide så är det lättare att tänka sig spelet som Left for dead i Warhammer-universumet. Vermintide i fantasy/old world varianten och kommande Darktide i 40k-universumet.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Verkar väldigt rörigt. Men det är kanske så WH40K ska vara?
Jag har alltid varit sugen på att testa något sånt här men vet ej faan. Är det singleplayer?

Har inget med 40k att göra. Har allt att göra med att detta är en Vermintide reskin.


signatur

I drank what?

Medlem

Ser tråkigare ut ju mer dom visar XD

Medlem

Allstå skulle säga till alla som är tveksama till Darktide, Det är bara att spela Vermintide 2 och tycker man inte om det så lär man inte tycka om detta heller så enkelt är det tyvärr. Burn the heretic!!

Ända som är idiotiskt är att de släpper spelet i nästan samma släpplucka som nya cod/warzone. Det är svårt att lyckas mot cod även om de inte är 100% lika spel.


signatur

Dont force your weakness upon me!

1
Skriv svar