Gamla tv spel. (blandat)

Medlem
Gamla tv spel. (blandat)

Hej!

Har en hel del gamla tv-spel som jag skulle vilja sälja.
Där är konsoler o tillbehör till allt. Har inte koll på skicket längre då de legat nerpackat i många år.

Nintendo 8-bit
Super Nintendo
Sega megadrive
N64
Playstation 1
Playstation 2
Xbox

Bor i Skåne o skulle vilja sälja allt i ett paket kom med nått bud.


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Medlem

Vet inte. Kanske runt 2500?


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Bjuder 2500kr om det går att ordna frakt? Står för frakten såklart. Kan annars ordna med upphämtning om det inte går att lösa.

Medlem

Bara undrar, varför är detta värt 2 500 kr?

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Bara undrar, varför är detta värt 2 500 kr?

majora's mask kassetten går väl på en del, tror jag.

Medlem

både mario kart och majoras mask är värt en del. Ocarina of time är värt lite mindre än majoras mask. Men ändå en peng.
quackshot runt 200 kr.


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem
Skrivet av Wezper:

både mario kart och majoras mask är värt en del. Ocarina of time är värt lite mindre än majoras mask. Men ändå en peng.
quackshot runt 200 kr.

Som de sagt innan så är Majoras mask till N64 värd en del. Fick betala runt 600spänn för mitt ex men de kan gå högre. Med kartong burkar priset ligga runt 600-1000kr på tradera.

Om det även ingår konsolerna så är det värt en ganska bra slant. Jag skulle rekommendera att titta lite på Tradera innan man slänger iväg sakerna för småpengar. Får ofta betala en arm och ett ben för en hyfsad N64 konsol eller Super Nintendo konsol beroende på skicket såklart. Sett folk köpa även defekta konsoler för några hundra så det finns en marknad för det mesta. Fina exemplar (speciellt med kartong går för ganska hyfsade pengar)

Medlem

Nu vill jag inte kapa denna tråd för mycket. Men att sälja på tradera kan också vara ett stort lotteri. Ibland får du 380kr för ett spel. Nästa gång får du en bit över 600kr. Sen ska man tänka på man spar tid/arbete om man säljer allt tillsammans som denna person vill. Istället för att sälja allt för sej själv.


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem
Skrivet av dix_xib:

Bjuder 2500kr om det går att ordna frakt? Står för frakten såklart. Kan annars ordna med upphämtning om det inte går att lösa.

Slipper gärna o frakta de. Kommer bli 2 flyttlådor...


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av Wezper:

Nu vill jag inte kapa denna tråd för mycket. Men att sälja på tradera kan också vara ett stort lotteri. Ibland får du 380kr för ett spel. Nästa gång får du en bit över 600kr. Sen ska man tänka på man spar tid/arbete om man säljer allt tillsammans som denna person vill. Istället för att sälja allt för sej själv.

Jag vill spara tid 😁


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Bara undrar, varför är detta värt 2 500 kr?

De känns väll ändå inte helt orimligt.

Där är ju konsoler/basenhet till. liksom 7st konsoler.


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Ja med konsoler i bra skick som fungerar som de ska med fungerande kontroller till samt andra eventuella tillbehör och kanske originalkartonger. Då låter 2500 kr som ett bra pris för paketet.
Normalt pris för majoras mask torde vara runt 400 kr. Väldigt konstiga budgivare som ger mer för kassetten än kompletta exemplar enligt tradera.

Medlem

håller med föregående talare. 2500 kr är ett bra pris. Jag hade slagit till om jag bott närmare.


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem

Sålde du detta paket? Eller finns det kvar?

1
Skriv svar