Marauders släppt i early access

Robot
Marauders släppt i early access
Medlem

Utvecklarna har inspirerats mer än en liten aning av Death Korps of Krieg. Och varför inte? Finns sämre inspirationskällor.

Ser ut som ett spel där ytan väger mer än innehållet.

Medlem
Skrivet av Spanska Loppan:

Ser ut som ett spel där ytan väger mer än innehållet.

Så jäkla tråkigt när spel ser likadana ut och man vet exakt hur gameplayet är bara av att se ett klipp från spelet eller till och med en stillbild. Jag önskar mer spel där det är riktig coop. Inte bara att man skjuter i arenor på samma monster. Till och med Farming Simulator har mer coop där man måste skörda och samla upp skörden ihop för att göra det smidigt.

Medlem
Skrivet av Piddelito:

Utvecklarna har inspirerats mer än en liten aning av Death Korps of Krieg. Och varför inte? Finns sämre inspirationskällor.

Skulle snarare säga Jin Roh Wolfbrigade eller vad animen heter.

Skrivet av Ufosxm:

Så jäkla tråkigt när spel ser likadana ut och man vet exakt hur gameplayet är bara av att se ett klipp från spelet eller till och med en stillbild. Jag önskar mer spel där det är riktig coop. Inte bara att man skjuter i arenor på samma monster. Till och med Farming Simulator har mer coop där man måste skörda och samla upp skörden ihop för att göra det smidigt.

Spelet är i samma anda som Escape from Tarkov, den coop:en är lite annorlunda från de flesta andra coop-shooters. Speciellt nerven då man kan förlora allt man har på sig etc.

Avstängd

Ser intressant ut men avvaktar till full release för att se vad folket säger : ))

Medlem

Vilket spel! Wow!

Man åker eget skepp till banan man ska loota o pvpa på sen efter åker man sitt skepp hem igen. På vägen till och från banan möter man andra i rymden som man kan skeppkriga med eller ta sig in på för vapen fight!

Helt sjukt kul, superballt att se proffsen på Twitch.

Medlem
Skrivet av Rullstol:

Skulle snarare säga Jin Roh Wolfbrigade eller vad animen heter.

Spelet är i samma anda som Escape from Tarkov, den coop:en är lite annorlunda från de flesta andra coop-shooters. Speciellt nerven då man kan förlora allt man har på sig etc.

spelet är inspirerat utav escape from tarkov, hunt: showdown, dayz, xwing och en till titel jag inte minns, jag har varit backer av spelet sedan det var på FIG. Det är inte inspirerat utav en endaste tv show, vissa banor är även dom inspirerade utav spel, så som fängelsebanan är inspirerad tungt från half life 2

Medlem
Skrivet av Piddelito:

Utvecklarna har inspirerats mer än en liten aning av Death Korps of Krieg. Och varför inte? Finns sämre inspirationskällor.

so mycket fel i en kommentar, du kan lätt få fram informationen du vill ha istället för att anta *shrug*

1
Skriv svar