Dragon Age 2 har kanske fått släppdatum

Robot
Medlem
Dragon Age 2 har kanske fått släppdatum

Nu får vi hoppas att det inte blir uppskjutet ~2 år också

Medlem

då väntar jag tills då, så finns det säkert något trevligt paket med expansionen och all DLC till ett trevligt pris.

Medlem

Håller det samma kvalité som DA:O(1?) så är det ett givet köp.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Det var snabbt. Antagligen samma motor. Inget netativt i det alls. vågar man gissa på minst 4 dlc till innan dess??

edit: stavfel

edit igen: fler stavisar

Medlem

Det är absolut baserat på samma spelmotor som Dragon Age, annars hade spelet tagit minst 3 år till att utveckla.

Jag började läsa om Dragon Age 2005 eller 2006 som blev uppskjutet 2 år bl a pga den nya spelmotorn.

Avstängd

tror spelmotorn har förfinats men ja det är nog baserad på samma motor, å andra sidan så är alla nya versioner av en spelmotor oftast baserad på en tidigare version så frågan är om man kan kalla den ny eller förbättrad motor (:>

Medlem

Sweet (om så är fallet)!

Medlem

Så länge det är lika välgjort som ettan har jag inga problem med det alls!


signatur
Medlem

Här går det undan! Man kan ju antingen bli sjukt glad, eller lite fundersam över hur mycket "nytt" man kommer få...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Kan ju iofs vara ett nytt rpg eller kotor mmo datum.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Lär bli bra om morrigan är med

Medlem

Jag hoppas på uppdaterad grafik, men kommer köpa spelet även om inga större förändringar sker. Så bra är ettan på PS3

Medlem

Låter trevligt tycker jag. Bara storyn, världen och karaktärerna fortfarande är lika välpolerade så blir jag nöjd.

NIB
Medlem

Nä va f-n! Jag har ju inte ens hunnit installera det nuvarande! Ligger på en hylla och väntar. Kan inte rå för att jag drabbats av Age of Wonders 2 - sjuka igen.

Medlem

Håller tummarna för att det är en expansion. Är ju lite löjligt ifall deras "2-årsplan om DLC för Dragon Age" bara rinner ut i sanden.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Mer dragon age, kan inte bli annat än glad!

Medlem

Behöver ju inte vara Dragon Age 2 kan gott och väl vara nån annan titel också, Masseffect 3 känns dock lite väl för tidigt så det är det nog inte, DA 1 skulle ju det bli DLC's till i minst 2 år känns dumt isåfall och gå direkt till DA2 Aja hur som helst det mesta Bioware tar på blir till guld så det blir intressant vad det än är som väntar på det datumet.

Medlem

Så mycket för två års DLC.

Ase
Medlem

Var samma motor på bg1 &2 enda skillnaden var att dom kunde motorn bättre till 2an .
så man kan väl hoppas på samma här .framförallt att dom slutar med konsollerna så motorn får visa vad den går för istället för att anpassa den för dom .
sämmre resultat mindre kartor sämmre grafik & hopplösa kontroller.
nu blev ju resultatet bra ändå men man saknar öppenheten

Medlem

Underbart. Dragon Age var mitt GOTY 2009.


signatur

Memento Mori

Medlem

Nytt mmo eller kotormmo?
Med den logon över hela pappret?
Uhm inte troligt^^
de hintar om sin tänkta eta på DA:2 tror jag... Observera "tänkta" därför de inte skriver spelnamn eller annat, utan bara vill baita oss så vi börjar hypea i god tid... *rollseyes*

1
Skriv svar