Virtuellt-veckan - FZ-veteranerna Victor Leijonhufvud & Calle Johansson-Sundelius startar nyhetspodd

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vad fina ni är, tack!

Det är du som missförstår oss. Det är du som är grym och fin, speciellt med det skägget! 😉


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vad fina ni är, tack!

Tack själv Calle! Lyssnade på första avsnittet medan jag gick runt och körde trimmer på tomten här hemma. Mycket trevlig lyssning! Patron medlemskap skall ordnas.

Som en fotnot så hade jag helt missat den gamla podden fulkultur. Att få höra Jocke, Calle och Emil Åkered prata om artificiell intelligens och annat är ju guld! Tack trådskaparen för alla tipsen.


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

Mycket trevlig lyssning! Ser fram emot fler intressanta diskussioner


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Taskman:

Det är du som missförstår oss. Det är du som är grym och fin, speciellt med det skägget! 😉

Ämen, lägg ägg!

Skrivet av Gregermeister:

Tack själv Calle! Lyssnade på första avsnittet medan jag gick runt och körde trimmer på tomten här hemma. Mycket trevlig lyssning! Patron medlemskap skall ordnas.

Som en fotnot så hade jag helt missat den gamla podden fulkultur. Att få höra Jocke, Calle och Emil Åkered prata om artificiell intelligens och annat är ju guld! Tack trådskaparen för alla tipsen.

Haha, känns som vi tjatade om den podden tills folk tröttnade. Jakob, Lövet och Gurkan kör fortfarande.

Skrivet av 4liv3:

Mycket trevlig lyssning! Ser fram emot fler intressanta diskussioner

Det kommer, varannan vecka


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Formatera minneskortet!


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Priapsi:

Formatera minneskortet!

Vi köpte nya


signatur
Skägg.
10 Chambers

Skamlös reklam - Nytt avsnitt där pulverbea används som metafor. https://open.spotify.com/episode/5y3y9iuq7ttfHdRpeOQo7F?si=or...


signatur
Medlem

Grymt hittills!

Tänkte bli patreon. Är det någon som vet om det går att få bonusmaterialet in i Spotify?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av G4ruda:

Grymt hittills!

Tänkte bli patreon. Är det någon som vet om det går att få bonusmaterialet in i Spotify?

Inte vad jag vet, men då får en personlig RSS som du kan lägga till i andra podcast-spelare. Vi introducerade en ny lägre nivå också som bara inkluderar Virtuellt-Veckan.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Första avsnittet för året ute! Det blir snack om spelåret 2023, traditioner och såklart massa intryck i Patreon-delen. Väl bekommen!


signatur
Medlem

Hur kan jag ha missat det här!
Mycket underhållande!
Hade varit otroligt kul om den här podden även kom ut på youtube eller dylikt, likt Fragzone-fredag.
Kanske dumt att posta här, men hade uppskattat bild till.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ZakAntreaz:

Hur kan jag ha missat det här!
Mycket underhållande!
Hade varit otroligt kul om den här podden även kom ut på youtube eller dylikt, likt Fragzone-fredag.
Kanske dumt att posta här, men hade uppskattat bild till.

Börjar man blanda in video blir produktionen snabbt en annan. Särskilt klippningen 🥹


signatur
Medlem
Skrivet av lampis:

Tur att Virtuellt-veckans avsnitt verkar vara betydligt kortare än de gamla Virtuellt-avsnitten som var långa som långfilmer och samtidigt ganska pretentiösa och högtravande i sitt upplägg (även om de var väldigt välproducerade). Jag tröttnade på Virtuellt efter några avsnitt, men det här kommer jag helt klart lyssna på.

Håller med. Gillade Overkligt när Christer Engström var med för då kändes det mer dynamiskt och spontant.
Efter att han slutade var det som du säger ofta ganska pretentiösa ämnen och dessutom kändes det som att programledarna (kanske främst Lejonhufvud) gärna hade långa monologer där dom framförde sina åsikter och tankar med så stora ord som möjligt och där bisittarna på sin höjd fick lägga en kommentar här och där.
Fick samma känsla när jag började lyssna på Virtuellt så jag slutade ganska snabbt. Det är i alla fall så jag kommer ihåg det
Men annars gillar jag Victor. När han inte kör monologer utan pratar med folk brukar han vara väldigt rolig.
Och Calle gillar jag givetvis också


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Fan va mysigt! Jag har saknat Calles röst


signatur

Allätare

Medlem

"håber"? Det var ett nytt uttal av hober för mig. Men jag pratar sällan om dem bör jag säga.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Börjar man blanda in video blir produktionen snabbt en annan. Särskilt klippningen 🥹

Sant, förstår det, även om det hade varit kul.
Hade varit extra kul med lite ljudstrul😉

Har lyssnat och uppskattar verkligen det ni gör!
Så fortsätt gärna.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ZakAntreaz:

Sant, förstår det, även om det hade varit kul.
Hade varit extra kul med lite ljudstrul😉

Har lyssnat och uppskattar verkligen det ni gör!
Så fortsätt gärna.

Ljudstrul kommer man aldrig ifrån Tack!


signatur
12
Skriv svar