Nästa Need for Speed avtäcks på torsdag

Robot
Nästa Need for Speed avtäcks på torsdag

Criterions nästa ska till slut visas upp.

#Criterion-games, #Need-for-speed


Medlem

Håller tummarna för ett spel som ser ut att ha en mer unik stil än de haft på sistone. Med det menar jag att de i stort sett copy-pastar Underground 2 med moderna krusiduller och sweet sweet fysik. :3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Jag vill se ett riktigt karriärsläge som det i Underground där man börjar med en riktig skitbil och sen får jobba sig upp till dom fina modellerna. Tycker överlag att man får alldeles för mycket bilar i moderna racingspel. Det gör att jag inte känner att jag åstadkommit något.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Jag vill se ett riktigt karriärsläge som det i Underground där man börjar med en riktig skitbil och sen får jobba sig upp till dom fina modellerna. Tycker överlag att man får alldeles för mycket bilar i moderna racingspel. Det gör att jag inte känner att jag åstadkommit något.

Håller med. Man tröttnar snabbare om det knappt är någon skillnad i progress i spelet.

Skribent

Det är verkligen en balansgång. Drömbilen måste finnas men får inte vara ouppnåelig eller för lätt att få tag på.. Minns när Ford Shelby GT500 låstes upp i Underground 2, kändes otroligt fett!

Medlem

Heat är ganska roligt. Så hoppas de bygger mer på detta. Kunde gjort körningen lite mer varierad. Bra känsla, men det blir lite samma sak hela tiden.

Medlem

"Need for woke-speed"

Vore väl bra om dom kunde få lite känsla i bilkörningen.

Medlem

Need for Speed: Underground Remake
Please.


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem
Skrivet av Kesofrallan:

"Need for woke-speed"

Ta min uppdutt

1
Skriv svar