En ny version av The Outer Worlds ser ut att komma till PS5 och Xbox Series

Robot
En ny version av The Outer Worlds ser ut att komma till PS5 och Xbox Series
Medlem

Nu för Sony sluta med dessa remasters.

ZF
Medlem

Snart kommer ROTY vara en kategori.

Medlem
Skrivet av ZF:

Snart kommer ROTY vara en kategori.

Ge dem inga idéer.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Nu för Sony sluta med dessa remasters.

Obsidian ägs av Microsoft, inte Sony.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Nu för Sony sluta med dessa remasters.

På vilket sätt är det Sony som ligger bakom det här?

Medlem
Skrivet av matt76:

Obsidian ägs av Microsoft, inte Sony.

Skrivet av PontusT:

På vilket sätt är det Sony som ligger bakom det här?

Rätt säker på att han är sarkastiskt.

Medlem

Gillar att dom släppte en 60fps till xbox series x och ps5 förra året. var trevligt. spelet är fortfarande på gamepass men jag har det med dlc i min wishlist. får vänta in den flashiga nya versionen, förutsatt att det säljs för ett vettigt pris. men gillar inte trenden heller med remake/remasters på såpass nya spel.

Medlem

Jag tycker att fler borde vara "sarkastiskt" och "för". Hur som hoppar på en billig eller tom gratis uppgradering. Eller är det en Outer Worlds serie på gång? Isf så kommer spelet garanterat kosta runt 700 kr.

Medlem

Tar för givet att det är en current gen-patch helt enkelt. Säkert i syfte att bygga hajp inför tvåan. Gillade första spelet skarpt.

Ambassadör
Xbox

Hyfsat onödigt att lägga tid på.


signatur

Jump in.

Medlem

Härligt! Som en pappa med ytterst begränsad tid för spel är det rätt skönt att köra igenom gamla spel igen, fast med lite upphottad grafik o diverse. Gärna mer remasters/remakes för min del! Det är ju inte som att det kommer lite nya spel ändå... Backlogen kommer aldrig gå att beta av. Kanske på ålderdomshemmet.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Hyfsat onödigt att lägga tid på.

Om det är som artikeln får det att framstå. Alltså en version med alla dlc och lite högre grafik för dagens konsoler är det nog inte mycket tid som gått åt.
Är väl ganska standard att spel kommer i versioner där alla dlc ingår och har varit länge. Jag har ex en version av battlefield 1942 där man får med road to rome expansionen.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Hyfsat onödigt att lägga tid på.

Nja, jag spelar på Series S och den versionen(One S) är ganska dassig, så jag tycker det låter bra.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Lilagröt:

Om det är som artikeln får det att framstå. Alltså en version med alla dlc och lite högre grafik för dagens konsoler är det nog inte mycket tid som gått åt.
Är väl ganska standard att spel kommer i versioner där alla dlc ingår och har varit länge. Jag har ex en version av battlefield 1942 där man får med road to rome expansionen.

Nej, det är sant. Är det bara lite puts och paketpris så är det ju en annan femma.


signatur

Jump in.

1
Skriv svar