GDC: Nästa Red Faction planeras ut i mars 2011

Robot
Inaktiv
GDC: Nästa Red Faction planeras ut i mars 2011
Skrivet av FZ:

GDC: Nästa Red Faction planeras ut i mars 2010

Det är väl Mars 2010 nu?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av FZ:

GDC: Nästa Red Faction planeras ut i mars 2010

Det är väl Mars 2010 nu?

Du såg i syne, det står 2011 *Host*.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

En ny feature till det nya spelet vore att fixa spelets buggar. En titt på Steamforumet och officiella forumet visar att rätt lite arbete lagts på produktvård.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Trodde nästan att det var Calle som varit i farten igen när det stog 2010..

Medlem

Underbara nyheter.

Medlem

Det är mänskligt att fela, sägs det. Antar att det inbegriper att göra en Calle:)


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Red faction guerilla var ett bra spel.
spelat 360 versionen och antar att 360 var mainplattform för det spelet med tanke på allt negativt man läst om pc-version


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Red faction guerilla var ett bra spel.
spelat 360 versionen och antar att 360 var mainplattform för det spelet med tanke på allt negativt man läst om pc-version

När kontrollen till PC spelet var så fatalt dåligt så blir det ganska mycket klagomål ja, vad sägs som en 0,5-1 sec fördröjning för alla rörelser du gör?

Har personligen inte spelat spelet men läst en del hat saker den ovan hade irriterat mig som fan den med.

Medlem

De värsta me Pc versionen är i mitt tycke den tveksamma fps:n. Riktigt tungdraget även för värstingkorten i 5xxx-serien. Jag googlade problemet efter jag köpte spelet och fick fram lite varostans att det är dåligt optimerat för pc. Men visst funkade de o spel om man drog ner lite ögongodis.

Riktigt bra spel dom första timmarna tyckte jag, sen blev det tyvärr lite för enformigt för mig.

Inaktiv
Skrivet av Horzie:

De värsta me Pc versionen är i mitt tycke den tveksamma fps:n. Riktigt tungdraget även för värstingkorten i 5xxx-serien. Jag googlade problemet efter jag köpte spelet och fick fram lite varostans att det är dåligt optimerat för pc. Men visst funkade de o spel om man drog ner lite ögongodis.

Riktigt bra spel dom första timmarna tyckte jag, sen blev det tyvärr lite för enformigt för mig.

Inget problem här för min del. Oklockad i5 750 och ett HD5850. Alla inställningar maximerade samt 1680x1050 i upplösning.

Ett av alla problemen jag har med mitt spel är att så fort jag har en FPS över 60 (dvs jämt typ) så får jag en speedup på 1,5-2x. Spelet blir mer eller mindre ospelbart.

Som sagt, tänker de göra ett spel till får de gott vårda sina produkter.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Det som är riktigt synd att PC-versionens multiplayer är stendöd. Det hade varit en riktigt rolig multiplayerupplevelse om det bara varit fler folk som spelade.

Dessutom saknar jag typ ett "Free Roam"-mode som skulle innebära att man kunde kuta runt fritt i en öppen förstörbar stad. Lite som i GTA IV fast möjligheten att jämna byggnader med marken med dina vänner eller fjanta runt på annat sätt


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Ett av de mest underhållande spelen att spela var Red Faction. Tekniken för att kunna skjuta sönder väggar var (då) fulländad. Sedan kom Red Faction 2. Den asballa, helt nya och totalt unika tekniken hade nu (enligt utvecklarna) förbättrats. Tyvärr var nog utvecklarna de enda som tyckte det. Tekniken hade gått från att vara en skitball effekt som gjorde avancerade hål i väggar till att illustreras av ett stort rökmoln som efter att det skingrats visade hur hålet blev = Skittråkigt!
När sedan Red Faction Guerrilla kom, så förmådde jag inte mig ens att installera det. Så besviken var jag på 2'an. Om 3'an återgår till ettans teknik, så kommer jag spela det, men annars lägger jag det i samma låda som kattens skit, 2'an och Guerrilla!

Red Faction 1 var underbart såväl i single player som i multiplayer. Fy fasen vad arg man blev när marken under en blev sönderskjuten eller när man blev delad på mitten av någon som sett en genom väggen med vad sjutton det vapnet nu hette Fan... Jag måste hämta ettan igen!!! Uuuuuunderbart!!!

1
Skriv svar