Stor Need for Speed-läcka - anime-influerad gaturacer släpps i december

Robot
Stor Need for Speed-läcka - anime-influerad gaturacer släpps i december

Produktsida bekräftar allt från tidigare läcka, inklusive namnet NFS: Unbound.

#need-for-speed, #need-for-speed-unbound


Medlem

Dafuq?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Redaktör

Känns väl som en rätt typisk fortsättning på serien - lika delar attityd, poserande och gaturacing, med en del kända namn som dragplåster.


signatur
Medlem

Åh nej... detta ser ut som ett misslyckat försök av en utvecklare att försöka göra nytt hippt o coolt o fränt för kidsen... Lite som watchdogs blev... usch

Medlem

De har aldrig gjort bra karaktärer så kan lika gärna köra nåt udda som cellshading/anime. Är hoppfull då det är criterion igen.

Medlem
Skrivet av wesslan1:

De har aldrig gjort bra karaktärer så kan lika gärna köra nåt udda som cellshading/anime. Är hoppfull då det är criterion igen.

Tyvärr är "Criterion" inte Criterion längre annat än till namnet, alla key players har slutat sedan länge.

Och bara det faktum att de valt A$AP Rocky som frontfigur får mig att känna avsky mot det här spelet, som om Anime skiten inte vore nog.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Om man med tårar i ögonen (av nostalgiska skäl) minns NFS Underground ... vad är det närmsta man kan komma idag? Saknar ändå att få styla bilar och bränna lite gummi.


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem
Skrivet av robbis:

Åh nej... detta ser ut som ett misslyckat försök av en utvecklare att försöka göra nytt hippt o coolt o fränt för kidsen... Lite som watchdogs blev... usch

Eller det nya Saints Row. Men om det är mer fokus på rolig racing än pinsamma mellansekvenser kan det vara intressant ändå. Ska bli intressant att se hur progression blir.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Ser ut att bli för mycket trams.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av socialarbetaren:

Om man med tårar i ögonen (av nostalgiska skäl) minns NFS Underground ... vad är det närmsta man kan komma idag? Saknar ändå att få styla bilar och bränna lite gummi.

För samma känsla som Underground 1 och 2 så har det inte gjorts något lyckat spel i den typen.

Medlem

Om soundtracket endast är Eurobeat så kommer jag spela det


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Redaktör
Skrivet av Force:

Om soundtracket endast är Eurobeat så kommer jag spela det

Eddie Meduza kanske? För den där rätta bilåkarkänslan.


signatur
Medlem

Cel shadad grafik - har jag färdats 20 år tillbaka i tiden?

Medlem

Herregud.


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Kidsen kommer älska det.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

Påminner lite om NFS underground. Det var ett bra spel

Medlem

Jag är hajp. Hoppas bara att kraven inte är för hårda med tanke på stilen, har ingen ny konsol ännu och sitter på en sex år gammal laptop. Men japaninspirerad gaturacing? Yes please. Det fanns gott om det i Underground, inte minst driftbanorna i bergen.

För mig är det egentligen bara Need for Speed Underground of Shift som jag fattat tycke för. De övriga har varit lite meh för mig, men hoppas verkligen att detta blir bra.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

O, Shit!


signatur

autograph

Medlem

Jag gillar det!!
Tycker om när devs testar nya ideér.

1
Skriv svar