Green Day: Rock Band i sommar

Robot
Medlem
Green Day: Rock Band i sommar

Är inte Green Day rätt sliskiga nuförtiden?
Känns deras senaste album är 99% smörpop som spelas på radion.
Likadant med Pink, hon kändes mer "cool" förut, när sjunger hon bara ballader.
Har iofs aldrig riktigt lyssnat på nån av artisterna, kanske Green Day alltid varit sliskiga och Pink haft många ballader på sina tidigare skivor.

Medlem
Medlem

Green day, det är ett riktigt fjortisband.
det var vad folk lyssnade på när man var i den åldern och verkar vara samma nu för tiden.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Inte för att jag är nån green day fan men varför kan man inte bara använda nerladdning tjänsten i vanliga rockband istället för att släppa skivor hela tiden...samma gäller guitar hero

Medlem

Green Day's material från nittitalet är (kanske för man var fjorton då ) väl rätt ok, men nu e dom som folk säger rätt sliskiga med deras EMO makup o skitballader.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Medlem

Kunde släpps ett rejält punk/oi rockband med band som The Business/Violators/Blitz/Exploited/gbh/Cock Sparrow osv istället. Något som aldrig kommer ske - men som hade varit mer än välkommet!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ni får säga vad ni vill, men jag kommer ha sjukt kul med detta! Kan nog alla deras låtar utantill, även de från 89.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Ge mig Jackson 5: Rock Band istället för ett jävla EMO-fjortis band. Fatta va skoj de skulle bli i vardagsrummet genom att framföra Can you feel it, The love you save och andra gosiga klassikers från Jackson 5.

Medlem

DEFTONES: ROCKBAND TA MIG FAAAAAAAN!!!


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av Molotov:

Green day, det är ett riktigt fjortisband.
det var vad folk lyssnade på när man var i den åldern och verkar vara samma nu för tiden.

Så vad du säger är att eftersom det finns / funnits folk i tonåren som lyssnat på detta bandet så kan det inte vara bra?

Du sa inte att det var dåligt, men jag fick negativa signaler av ordet fjortisband.

Medlem
Skrivet av Warwick:
Skrivet av Molotov:

Green day, det är ett riktigt fjortisband.
det var vad folk lyssnade på när man var i den åldern och verkar vara samma nu för tiden.

Så vad du säger är att eftersom det finns / funnits folk i tonåren som lyssnat på detta bandet så kan det inte vara bra?

Pretty much. Nä men seriöst, ja är inte så mycke för den sortens musik eller stil helt enkelt.

1
Skriv svar