Overwatch 2 - nya DDoS-problem, Torbjörn och Bastion temp-avstängda efter buggar

Robot
Overwatch 2 - nya DDoS-problem, Torbjörn och Bastion temp-avstängda efter buggar

Blizzard-supporten har att göra.

#overwatch-2


Medlem

Om ni undrar varför Bastion är tillfälligt avstängd: https://www.twitch.tv/a_seagull/clip/UninterestedSuccessfulRh...


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Någon som vet varför Torbjörn är avstängd från comp?

Gen
Medlem

Det jag stör mig mest på är att SMAA och/eller FSR inte fungerar som det ska.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Om ni undrar varför Bastion är tillfälligt avstängd: https://www.twitch.tv/a_seagull/clip/UninterestedSuccessfulRh...

Den ultin var inte illa..."Nuclear launch detected"?

Gnällkuk

Herregud vad taffligt de skött detta spel, kallas ow2 är ow 1.2 (typ) och trots idel förseningar så är det alpha. Hur har de lyckats fucka upp detta så grovt?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kör bara Tobbe i OW 2, varför är han avstängd? Ger för mycket battle pass XP? Får väl köra sym sålänge.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Kör bara Tobbe i OW 2, varför är han avstängd? Ger för mycket battle pass XP? Får väl köra sym sålänge.

Ingen aning, när jag haft Tobbe i spelet har han inte inte varit på topp eller liknande. Kanske nått som kan krascha spelet eller servern eller nått. Spelar inte honom själv.

Medlem

Någon rik oljemiljardärsunge är jävligt förbannad över att deras favoritspel ändrades.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Någon rik oljemiljardärsunge är jävligt förbannad över att deras favoritspel ändrades.

Rika oljemiljardärsungar är väl de enda som är glada över Overwatch 2, med tanke på spelets sjuka mikrotransaktionspriser...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Rika oljemiljardärsungar är väl de enda som är glada över Overwatch 2, med tanke på spelets sjuka mikrotransaktionspriser...

Tänker mig någon excentrisk rik person som är arg för att deras favoritkaraktär ändrats, exempelvis.

”Jag skrev ju i forumet! Varför lyssnar ni inte på mig?”


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Kör bara Tobbe i OW 2, varför är han avstängd? Ger för mycket battle pass XP? Får väl köra sym sålänge.

Hans armour/HP skill "E" gick att casta två gånger, om du aktiverade den, och precis när den tog slut tryckte igen på E så fick du en omgång till direkt.

Sett en del klipp på bastions skit, och trots det så dör nästan ingen av hans ulti, den är så jävla värdelös haha.

1
Skriv svar