Hundratals buggfixar och mer innehåll på väg till Saints Row

Robot
Hundratals buggfixar och mer innehåll på väg till Saints Row

Spelet ska bli stabilare i och med novemberuppdateringen.

#Saints-row, #Volition


Medlem

Kan inte minnas några problem med buggar när jag spelade igenom det, men däremot kändes det för kort. Så mer innehåll och en anledning att fortsätta spela behövs absolut.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Geeks Gaming

Tycker fortfarande de va ett underhållande spel. Bara haft en bug som gjorde att spelet krasha på 30 timmar. Och de flesta buggar jag ser är om man kör co-op.

Medlem

Som vanligt så lönar det sig att vänta. Varför ska man ens köpa spel vid release längre?

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Som vanligt så lönar det sig att vänta. Varför ska man ens köpa spel vid release längre?

Skillnad på studior och kvalitét.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Skillnad på studior och kvalitét.

Lust att ge ett exempel?

Medlem
Skrivet av justhitx:

Lust att ge ett exempel?

Jämför tex Saints Row med kvalitéten på MS Flight Simulator första dagen.
Eller Total War: Warhammer.
Eller Stray.
Eller Horizon - Zero Dawn (välj ettan eller tvåan, spelar ingen roll)

Etc, etc. Jag förstår du bara letar efter en orsak att bråka, men dessa studios släpper fan så mycket bättre kvalitét än Volition.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jämför tex Saints Row med kvalitéten på MS Flight Simulator första dagen.
Eller Total War: Warhammer.
Eller Stray.
Eller Horizon - Zero Dawn (välj ettan eller tvåan, spelar ingen roll)

Etc, etc. Jag förstår du bara letar efter en orsak att bråka, men dessa studios släpper fan så mycket bättre kvalitét än Volition.

Ja alla dessa har ju varit svinbuggiga vid release lol?

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Ja alla dessa har ju varit svinbuggiga vid release lol?

Svinbuggiga? hahah, right.


signatur

I drank what?

Medlem

Tyvärr var det inte buggarna som var det stora problemet med spelet. Det stora problemet var att dom gjorde ett supergeneriskt mellanmjölk open world spel och valde att kalla det "Saints Row". Med supertrista sidoaktiviteter, och karaktärscustomization som var låst bakom progress aldeles för långt in i spelet.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar