Splatoon 3 stod för 69 % av alla fysiskt krängda ex i Japan förra månaden

Robot
Splatoon 3 stod för 69 % av alla fysiskt krängda ex i Japan förra månaden

2,7 miljoner närmre bestämt.

#splatoon-3


Medlem

Nice.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

På switch de flesta, på PS4an var det samma sak och på PC, gissa!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Jag köper allt som går fysiskt. Nackdelen är att jag tvingas gå fram till konsoln och byta spel. Fördelarna är desto fler. Ett spel i spelhyllan är snyggt, och kostsrvlika mycket, eller ofta mindre än digitalt. Jag kan också sölja det vidare. Ibland väntar jag länge med att spela ett spel, bara för att vänta in ett fysiskt släpp. Cuphead har jag väntat på i flera år och snart är den väntan över.

Medlem

Jäklar vad stor den spelserien blivit. Kul!

Medlem

Fysiskt? Aldrig på PC.
Oftast på konsoll. Brukar vara billigare, plus att man kan sälja spelet om man känner sig klar.

Tor
Medlem
ZF
Medlem

I princip 100 fysiskt.

Kan såklart ändå bli undantag för indiespel som verkar totalt osannolika för skiva. Eller om ett större spel är på tokrea för under 100. Men även det tar emot lite..

Medlem

Roligt att Splatoon 3 är så populär i Japan. Har själv spelat väldigt mycket och är i level 90+ i det gratis säsongs/katalog passet. Så jag ska ta en vecka eller två (delvis för bra för att inte spela alls) ledigt från spelet. Köper säkert 90% sammanlagt digitala spel. Och köper nästan bara stor spel till switchen fysiskt för att det tar mindre plats. Men spel som tex Splatoon 3(multiplayer måste kunna spela direkt) och Potion Permit köper jag digitalt(dom flesta spel köper jag till ps5an och nästan alla digitalt.

1
Skriv svar